eskisi gibi belki yalnızlık en iyisi bir başına kalmak en güzeli bu dünyada aşk meşk yok ama, acı da yok yanı başımda kendi kendine kavruluyor içimden dışıma doğru o da her şeye yetiyor da, artıyor bazen kıvrılıyor yüreğimin bir köşesine ve her defasında tek bir kişilik oluyorum görmüyor, duymuyor, hissedemiyorum belki koşarak değil, adım adım dokunuyorum karış karış sokuluyorum hayatın cümlesine bir bir alıyorum ayrılığın kokusunu işte bu yüzden ne kavuşabiliyorum, ne de ayrılığı tadabiliyorum ne üzülüyorum, ne sevinebiliyorum tek kişiliğim ya, susup duruyorum işte..
ben hep, beni anlayan bir yeri seçtim hep yalnızlığın dibine düştü gözyaşlarım ve yalnızlığın damarlarında dolaştı hatıralarım susup susup gökyüzüne anlattım yeryüzünü bir cevap olmazdı ama en azından yalansızdı kusursuz değildi ama mutsuz da etmezdi beni adı yalnızlıktı tek kişilikti o..
olmamak adına hep bir olmaktı aşk benim için çok şey değişti gidenlerin ardından sınıfta kaldığım dönemlerin sayfalarıydı kalbim çok şey öğrendim buz gibi olana kadar çok şey yaşandı rüzgarı tanıyana dek çok kez başa döndüm umarsızca sil baştan koskoca bir buz dağını andırıyorum dokunan kırılıyor kalbime, ya da parçalanıyor altı ay gündüzüm hayatın gözlerinde altı ayda geceye yaslanıyorum şimdilerde ikiye böldüğüm şu dünyanın tek kişilik ordusuyum bugünlerde..
yalnızlığın merkezine kurduğum şu kampın kapalı kapılar ardındaki en vazgeçilmez sakinlerini oynuyorum alacak verecek yok suskunum, ama borçsuzumda durgunum ama yolsuz da değilim sadece şu kalbimle, tekrar döneceğim bir yolda el ele kalmak istemiyorum belkide..
Şimdi sol yanımda tek bir his var ve tek bir bakış var gözlerimde ve yine tek tek atıyor kalbim.. tek bir yolun dönülmez şehrindeyim koca bir boşluğa odaklanmış yüreğim hep ben, hep tek, hep bir başına yalnızlığa sanki silbaştan bir ömre bedelmişim gibi hep bir başıma başlıyorum hayata ve hep tek gidiyorum uçsuz bucaksız yıllara hiç cesaret edemediğim şu kalpsiz dağlara tek kişilik kalbimle, susarak yeni dularla yeni vedalar bırakıyorum sorular yok, cevaplar yok, bomboş tek kişilik bir insanım işte.. işte böyle… tek kişilik yaşıyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek Kişilik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek Kişilik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair kardeşim., Hiç bitmesini istemediğim bu eserini okurken, İnanılmaz bir haz aldım.. Tadı, Demi, İçeriği, ve anlatımınızla mükemmel bir şiir atmışsınız sayfaya.. _________ İçtenliğimle kutluyorum..
Bazen tek kişilik yalnızlık, iki kişilik yalnızlıktan iyidir... Karşılığı yoksa eğer...
Aşk bazen tek kişilik kanar yüreğinde, tek kişilik yanar canın, sen onu hep çok sevdi sanarken aslında tek kişilik yaralarda sızlarsın. İşte aşk bazen öyle bir kılığa girer ki sen hala acıyı aşk sanırsın...
Bir geceye hayranlık duymak Yalnızlığın asaletindendir.
Ama ne varki, o yalnızlığın içine hayal girdimi Heleki o hayalde, geceni aydınlatan bir yıldız oldumu, İste o esnada diriliyor anılar ve ansısın geldiğini hissetmeler. Dedim ya hayal, o hayalde mutluluğu düşlemekte var.
Sevgili bayım şiirini okuduktan sonra bana Bu sözlerinin ilhamı eşlik etti. Teşekkür ederim ve tebrik ederim hörmetler bayım
Ferit Karasu tarafından 7/16/2015 12:18:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hiç bitmesini istemediğim bu eserini okurken,
İnanılmaz bir haz aldım..
Tadı,
Demi,
İçeriği, ve anlatımınızla mükemmel bir şiir atmışsınız sayfaya..
_________ İçtenliğimle kutluyorum..