Kaportam biraz eskidi ama. Gördüğünüz gibi hurda değilim biraz yoruldum, yıprandım ama Çalışıyorum, tembel değilim.
Sedat İnce
KARDEŞİMİN PAYLAŞIMINI GÖRÜNCE DAYANAMADIM YAZDIM
Kaportam eski diye hurda sanmayın sakın Görünüş mü önemli önce şevkime bakın. Kabul etmek gerekir biraz yoruldum lakin Aceleye gerek yok gezerim sakin sakin Çalışırım duramam asla değilim tembel Kopmazsa yüreğimden ömür denilen o tel.
Kaportam eski diye hurda sanmayın sakın Çabalarım her zaman değilim işten bıkkın. Kapısı açık bana ekmek bekliyor yuvam Arada yorulsam da derim kendime; Devam! Hayat bu, yaşıyoruz elbette vardır ecel Durmak yakışmaz bana Azrail demeden gel!
Kaportam eski diye hurda sanmayın sakın Olsa bile yok olmak sizlerden daha yakın. En nadide mücevher alnımdan süzülen ter Şekva etmem, yorulmam elbet bu gün de biter. Bacağım ağrısa da ellerim olsa nasır Duayla anılacak adım binlerce asır.
Emeğin işçisiyim üç kuruşla yetindim Çalışmak amacıyla cennetten yere indim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİ KAPORTALI ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİ KAPORTALI ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğin işçisiyim üç kuruşla yetindim Çalışmak amacıyla cennetten yere indim.
HELALİNDEN ÇALIŞMAK TA İBADETTİR YİNE ÇOK GÜZEL DİZELER YAZAN VE VESİLE OLAN HER İKİ GÖNÜL DOSTUMU TEBRİK EDİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM SELAM SEVGİMLE.
şiirin başlığını görünce bir an kendim canlandım gözümde...ama emektar kupa içinmiş dizeler...keyifle okudum...Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Kupa dediğiniz nedir bilmiyorum ama resimdeki araçsa o gerçekten araçtı. Hikayesini okuduysanız kardeşimin bir sözüne istinaden onun adına yazdığımı anlamış olmanız gerekirdi. Saygılar.
Ablama bir soru soracağım. Yutkunsun; ama cevap yazmasın yine de: Sence yorum yapanların kaçı şiir okumuş (Anlamış bile demiyorum). Kimi başlığa,kimi resme yorum yapmış. Kimi bunu da yapmamış sanırım, ezberini yazmış. Ve sen abla hala malum konuda kendini yıpratıyorsun. Şiir sağlığına kavuşmana sevindim. Yine, kapı gıcırtısını bile ilham yapıp şiir yazabilirsin.
Emekleriyle, alın terleriyle üç kuruşa çalışan tüm işçilerimiz adına kardeşimi kutluyorum.
Cevabım Afet ablama: Yaklaşık üç yıllık aradan sonra dün bir saat kadar bugün ise bir kaç saat defterde kaldım. Niyetim dönmekti. Defterden uzaklaşmakta ne kadar isbetli karar verdiğimi bugün gördüm. Zavallı sen, ayrılmak istemediğin için düzeltmeye çalışıyorsun. Bozuk insan tabiatını düzeltmeyi kim başarabilmiş ki. Sinirlendiğin üzüldüğün için üzerinde emaneten duran sağlığını bozuyorsun. Bence verdiğin karrada ısrarcı ol. Şiir yazıyorsan yaz, okumak istediğini oku ve kapat . Yattığın yerde uzun metrajlı film izle. Bu sitede aldığın yaraların iyileşmesi için çok yılların geçmesi lazım. Nekahet döneminde sayılırsın, mikroplu ortamda olmaman lazım.
Beyefendi sizin amacınız üzüm mü yemek bağcıyı mı dövmek. Şiirle ilgili düşüncenizi yazın maviye boyasınlar. Az çok kaportayı idrak etmişler yazmışlar kırıcı olmak ta neyin nesi ?
yorumlar da bazen kaportayı ortaya koyuyor...yapıcı olun yıkıcı olmayın ..
efendim bir araba resminde ne güzel mecazi ifadeler yer almış. insan yaşadıkça değeri hiç eksilmemeli. şimdilerde yaşlılar ayak bağı görülüyor, ondan sonrada memleket niye bu halde diye döğünüp dururuz. Hiç kendimize bakmıyoruz ki? şiir meramını sunan çok güzel bir eserdi kaleminize sağlık
Harika efendim, ,işlenen tema; şiirdeki akıcılık kalemin ustalığına yansıtıyor. Ömür denilen meşakkatli yol insanı fiziki olarak zayıf kılsa da içindeki şevk ve heyecanı yok edemiyor. Ne mutlu insani değerleri önemseyenlere. Tekrar tekrar tebrik ediyorum... Saygı ve dahi selam ile...
Bozulsada beden kaportası doğruluk ve güzellik helal kazanmak dünyayının ve yaşamın ortası diyor selam ve saygılarımı arz ediyorum sevgili ramazan ile hayırlı vuslatlar efendim
Elma göstermelik neden yere inerken aslında Yoksa nasibimize ayva düşeceği kesin mukayese etsek hali pür melalimizi elma ehliyle Dışı kalaylı içi vayvaylı insanlar da var. Önemli olan dıştan ziyade elbette insanın içindeki çocuğun hiç büyümeden yaşaması olmalı Guzum gönül hiç kocalmaz (yaşlanmaz) derdi rahmetli dedem. Onun yaşlara merdiven dayadıkça daha iyi anlıyoruz sanki. Kutluyorum Afet Hn.
Afet hocam usta kaleminiz daim olsun her yaşın güzelliği edinilen tecrübeden dolayı muhakkak çok degerlidir yeterki bu dünyaya boş geldi boş gitti denmesin altın çamura düşsede altındır kıymeti yaşarken bilinenlerden olmak en güzeli kaportanın önemi bakan göze göre önemli kutladım yüreğinizi selam ve dualarla hayırlı Ramazanlar