Eros’tan arta kalan ucu kırık bir ok saplı yüreğimde, yanıp tutuşuyor yüreğim aşk ateşiyle, biraz kül kalıyor geriye, biraz duman... bir de sokağındaki ayak izlerim, yalın ayak... sıcak nefesinle ısıtırsam ayak parmaklarımı, hiç üşümem.
havaî kanatlı muhabbet kuşlarım dadandılar yalnızlığıma ezberlettiğim sözcüklerle konuşuyorlar kulaklarıma "Nur seni seviyor!" "Nur seni seviyor!" "Nur seni seviyor!" Hoşuma gidiyor bunu duymak...
bir iş çıkışında daha, sokağından geçen ayak izlerimin eşliğinde aşka dönüyorum arnavut taşlarında düşe kalka acılarım kanıyor hüsran korkularıma "ya beklemiyorsan beni?" bilemem ki, bekliyorsundur belki...
yolu yarıladım nerdeyse, akşam kuytuluğunda ayak izlerim direnmekte henüz ahmakıslatan şöyle bir uğrayıp gidiyor, ceviz gibi dolular düşse dönmem yolumdan...
kimse öğretmedi ki, sevince, sana tanrıça diye tapılmayacağını! çok yabansıyım aşka cehaletten!...
sevsen beni ve birkaç adım da sen gelsen! yüreğimin dile getirdiği her seslenişindeki giz bu beklentim... Sen de bana meyletsen diyorum, yani...
boş bir beklenti... boş bir talep... "hayırdır inşallah!"temennileriyle anımsanan rüyalar gibi beklentilerim birer sanrı... Emsal uykusuzluklarımız olmuyor; evet, ama aynı kabusları yaşıyoruz ikimiz de.... kardeşsiz büyüyen bir çocuk gibi ceplerim düşlerimle dolu, karanlık çöktükten sonra onlar da dökülüyor cep deliklerimden koyu rengimin hamalıyım artık, iki büklüm Zamanı geldi, alnıma kırmızı bir rujla, çizmeliyim artık, veda buseni...
Kemal Paracıkoğlu, Sarımsaklı, 05-05-2015
ŞİİRİME BÜYÜLÜ SESİ İLE RUH VEREN SN. HAYRUNİSA ŞENEL (SİYAH GECEM) HANIMA SONSUZ TEŞEKKÜRLER...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA BUSENİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA BUSENİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam yüreğinize sağlık şiir mükemmmel yorum ise tek kelimeyle harika sevgiler Alıp götürdü beni dinlerken süper bir şiir yüreğinize sevgiler selamlar değerli hocam..
Emsal uykusuzluklarımız olmuyor; evet, ama aynı kabusları yaşıyoruz ikimiz de....
Hocam almış götürmüş... Aşkın yaşı olmadığını bir kez daha gördük sayenizde... Yüreğinize gönlünüze sağlık... Hayrünnisa Kardeşimin de nefesine sağlık...
Bir kez daha titredim üstüne Şiirin. Sizin aşkınızı oturup yazmazsam gözüm açık giderim inan. Birlikte geçireceğiniz uzun hayırlı bir ömrünüz ve nurani güzelliklerin tılsımıyla bezeli Aşk dolu nice Şiirleriniz olsun inşallah. Hayat arkadaşına bu emsalsiz duygulaı yaşatabilme gücüne sahip olan sevgili Nur Hanımefendiye, Takdirlerimle birlikte yolluyorum içten sevgilerimi.
Şiir ya da yazı her ikisini de teknik anlamda kritik etmek benim şiir anlayım dışında kalır.Şiir tutkunu hiç değilim üstelik. Ancak benim de kendime göre beğeni kriterlerim yok değil. Şiirde beni sarıp sarmalayan bir ruh olmalı. Bütünlüğü temeli ve bir hikayesi elbette. O muhteşem dünyanın içine ben de girmeliyim. Şairle birlikte sürüklemeli coşup taşan duyguların koynuna beni de. Bir şiirden bir roman yaratmalıyım. İŞTE BENİM ŞİİRİM! Demeliyim. DEDİM BİLE. Ey ustaların ustası, olur da bu kadar mı olur. Hiç bitmesin istedim. Anladım ki ne varsa Devrimci’lerde var. (şiiri sesiz okumayı tercih ettim.)
Harikasın sevgili dost...inan ki beni mutluluktan uçurdun bu güzel cümlelerinle... sevgili eşim Nur hanıma aşkımı dillendirmek istediğim bir şiirdi... çok teşekkür ederim...SAYGILARIMLA
selam hocam dilerim beğenirsiniz bu yaşlı arkadaşınızın yorumunu siz yokken seslendirmiştim şiiiri çok teşekkür ederim güveniniz için çok çok teşekkür ederim saygı ve sevgilerimi yolluyorum bu yorgun yüreğimle
mesaj açık... ben kapalıydım...denizdeydim, yeni geldim.... değerli yorumunuz için teşekkür ederim... beğendiğiniz bir şiirime, hatta şiirlerime o müthiş diksionunuzla bir seslendirme yapmanız umuduyla saygılar...
hocam erkek olmanın gerçeği bu olsa gerek yaş kaç olursa olsun hala aşk diyebiliyorsak erosun kırık okundan söz edebiliyorsak deme ki hala işimiz bitmemiş bu güzel eseri yazan kaleme saygılar selamlar
Üstat., Ağırlığını., Ve kaleminin sağlamlığını gösteriyorsun.. Çok sevdiğim tarz ve içerikli bir şiir.. Mimarını içtenliğimle kutluyorum.. Selamlarımla esen kalın..
Yolu yarıladım neredeyse Akşam kuytuluğunda ayak izlerim direnmekte henüz Ahmakıslatan şöyle bir uğrayıp gidiyor Ceviz gibi dolular düşse dönmem yolumdan
Okuyup ta hayran olmamak mümkün değil kalemin gücüne
Yürekten sevenlerin lisanları sanırım hep aynı Ben de yarın ki şiirimden bir dörtlüğü aşağıya alıyorum. Paralelinde duygular sizinki ile Köprüleri yakmak ahmakıslatan, viraneden öte yıkmak dolu gibi bir şey. Yürekten tebrikler
................ Canım astarına yüz olur deyip Yar yolunda her şey haz olur deyip Köprüleri yakmak az olur deyip Viraneden öte yıkmayan bilmez .................
OLdukça duygu yüklü,belkide duygusallığın doruk yaptığ bir zaman diliminde kaleme alındığı,yaşanarak yazıldığının işbatı niteliğindeki aşkı,sevdayı çok güzel anlatan bu güzel şiiri ve değerli şair dostum Kemal Beyi gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı sunuyorum...
Bazı şiirler vardır okurken sıkılırsın bazı şiirler vardır bitmesini istemediğin işte o bitmesin itemedim şiirlerden bir de bu idi. Yüreğinize gam keder değmesin kutluyorum kalın sağlıcakla..