Cennet mahallesinde ki Gönül tarlamı bıraktım nadasa Saçtım üzerine sevda küllerini ilaç niyetine Sonra düş bahçeleri kurdum. Evleklere bölüp ektim aşkın tohumlarını. Gözyaşlarımla suladım Hayallerimle besleyerek rüyalarımda yeşerttim…
Zamanın olmadığı Saatin daha bilinmediği Zamansız zamanlarda delice sevmiştim seni Belki rüyaydı! Kim bilir belki de hayaldi düş bahçelerinde gördüğüm…
Nefes nefeseydik, hızla çarpan yüreğimiz Göğüs kafesine sığmıyordu! Her nefes bir öncekini geçmişte bırakırken, Zamanın içinden çaldığım, zifiri karanlıktaki tek ışıktın sen. Zamanı durdurdum şimdi, Karartma gecelerini yaşıyorum Tüm ışıklar söndü tek tek…
Hadi uyan! Uyan aç gözlerini, vakit tamam Kalk hadi! Kalk git! Git vakit daha geç olmadan…
Zamansız zamanlarda boşuna harcanan zamana yazık Biz hangi yanlış zamanda sevdik ki Samanlık seyran olmadı hiç Vuslata ulaşamadık zamansız bu aşk yolunda Vakit hicran vakti, Vakit ayrılık vakti, Tüm sevda köprülerini yık Denizleri yak, gemileri yak, kalk git artık...
Martıları küstür en büyük aşkları olan denize. İyi güzel olan ne varsa, hepsini yak Yeniden doğmak için küllerini savur da öyle git Şimdi; Vakit vuslatın vakti! Vakit ayrılığın vakti! Bizimkisi var olmayan bir dünyada... Düş bahçesinde ki iki hayal sadece Göz açıp kapayana kadar geçen bir anlık zamanda… Kapanıyor perde bu komedi oyun bitti son sahnede Çünkü vakit vuslatın vakti, Vakit ayrılık vakti Hadi uyan! Uyan aç gözlerini gördüğün rüya bitti…
Git artık! Daha çok yormadan, daha çok yaralamadan git ne olur? Yürekteki küçücük heyecan, Gözlerdeki belli belirsiz flu bir gölge ile Yaşamayı hayal ettik, yaşamadan bittik Vazgeçiyor bizden hayat Aşk her şeyden Senden benden vazgeçiyor Vakit vuslata erme vakti olsa da Önemini yitirmiş çoktan zaman Çünkü Vuslat bizim için ayrılık demek...
//Zamansız gelse de bazı zamanlar, hiç olmaması gereken bir zamanda olmasını düşlediğimiz zamanın yansımasıymış rüyalarımız//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuslat Zamanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuslat Zamanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.