Aynaya baktım yalnızlığımla dertleştim Hapsettim yüreğime karanlıkları Uzun gecelerin gecesi oldum Şafakta uyanmadım hiç Düşlerim yanı başımda hayal âlemindeyken Sensizliğimi kaleme aldım Ya da sadece kendimi…
Şimdi iyi dinle aynada ki çocuk! Tut elimden bu dünyadan göçmeden En güzel sözlerini fısılda kulağıma Duyduğum son sözler olduğunu bilmeden. Cennet bahçelerinde en güzel gülleri açtırsın sözlerin, Tut elimi sakın bırakma sonsuzluğa giderken...
Gökyüzü daha mavi bu gün Bulutlar daha beyaz Bahar gelinliğini giydirmiş tüm ağaç dallarına Kuşlar daha güzel ötüyor Sen daha güzel gülümsüyorsun bu gün bana...
Her şey bir başka güzel bu gün Bu gün tam on yedi yaşındasın Öyle güzel gülüyorsun ki Cennnet gözlerinde, bitmek bilmeyen umutlar var karalarında Gülüşünden gül kokuları yayılıyor sankıi odaya Tut elimden bırakma…
Esirgeme sözlerini Susma ne olur? Hadi tek tek Harf harf Kelime kelime fısılda kulağıma Çünkü söylenmeyen her söz bir kıymık gibi batar cana Hadi tut ellerimden sonsuzluğa uçur beni Susma hiç çocuk! Gül gül ki kahkahaların çınlasın Koş kırlarda deli taylar gibi Hazan mevsimlerinde baharı getir çocuk Çünkü sen hep on yedi yaşındasın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
On Yedi Yaşındasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
On Yedi Yaşındasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık
_______________________________________Selamlar saygılar