Küçücük bedenimde kocaman yüreğim var Sıkı sıkı sarılmak istiyorum babama (anama) Yakınken uzaktayım koca dünya gelir dar Sıkı sıkı sarılmak istiyorum babama (anama) ** Yoruldum çocuk yaşta mesafeler koymaktan Cam engeller ardından sevdiğime bakmaktan Parmaklarım nasır tuttu o günleri saymaktan Sıkı sıkı sarılmak istiyorum babama (anama) ** Merdiven basamağı odam oldu beklerim Uzansam da tutamam boşta kalır ellerim Özledim sıcaklığını yaş dolmasın gözlerim Sıkı sıkı sarılmak istiyorum babama (anama) ** Hasret kalmak mı sana, dünyanın adaleti Mesafe koymakta mı bulduk biz kerameti O günler gelecek mi görür müyüz selameti Sıkı sıkı sarılmak istiyorum babama (anama) ** Koşarsın sağa sola bizleri unutursun Mutluluğu şifayla kalkanlarda bulursun Yorulmak bilmez misin ayaktayken uyursun Sıkı sıkı sarılmak istiyorum babama (anama) ** Hastanede sahada belli adresin yoktur Hiç mi durmak bilmezsin bekleyen insan çoktur Sevecen güler yüzün hastalara umuttur Sıkı sıkı sarılmak istiyorum babama (anama) Mustafa KARAAHMETOĞLU 09.12.2020 *Şiirime ses olan değerli kardeşim Funda SAĞLAM’a teşekkür ederim. *Sağlık çalışanları ile yakınlarına ithaftır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIKI SIKI SARILMAK İSTİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIKI SIKI SARILMAK İSTİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yoruldum çocuk yaşta mesafeler koymaktan Cam engeller ardından sevdiğime bakmaktan Parmaklarım nasır tuttu o günleri saymaktan Sıkı sıkı sarılmak istiyorum babama (anama)
Değerli üstadım, şiiriniz ve yorum çok mükemmel duygu yüklü bir şiir. Elleriniz ve yüreğiniz dert görmesin. En içten saygılarımla.