Bırakma ne olur beni düş bahçelerinde ki hayallerine Akıl almaz aklımın ellerine teslim etme Uzan tut, sımsıkı tut ellerimden Tut çıkar bu girdaptan beni Yık yüreğindeki han duvarlarını, kır zincirleri İmkansız aşkın pençesinde yok etme Çok ihtiyacım var sana tut ellerimden…
Siyahı sever, asil derdim Şimdi nefretim ayyuka çıktı Zifiri karanlık çökerken bedenime geceleri Beynimde şimşekler çakıyor Zorluyorum tüm sınırları Sessizce susuyorum içimde yankılanan çığlıklarımla Susuyorum yüreğimde mekân tutmuş sevdana inat Çığlıklarım ha patladı ha patlayacak Göğsümün sol yanında…
Ben mi imkânsızım senin için? Yoksa senin imkânsızlıkların mı imkansız? Sol yanımı yakan sevda ateşiyle Tutunmaya çalışırken büyük bir umutla Ellerim boşlukta kalıyor Bedenimi korkunç depremler sarsıyor
Bilmiyorum neden hep susuyorsun Yoksa ben aklımı peynir ekmekle mi yedim? Sahi! Sen kimsin? Nesin? Yürek denilen sahnede sergilenmeyen bir oyun musun? Kim bilir belki de imkânsızlığın Zincirlenmiş kapılarını zorluyorum hayal dünyamın…
Şimşek gibi sesler yankılanıyor beynimde Prangalar vuruyorum susturamıyorum Söz geçiremiyor laf anlatamıyorum yüreğime Gem vurup dilime ben susuyorum sessiz çığlıklarımda Susmazsam biliyorum ki Biliyorum ki Konuşursam yer yerinden oynayacak Ama karşımda alt edemediğim imkânsızlık…
Ölüm iki nefes arası değil mi? Şimdi derin bir nefes aldım, verirken de gideceğim Hadi söyle beklemeye zamanımız var mı? Bazen düşünüyorum! “Bırak her şeyi at bir kenara Yaşa yaşayabildiğin kadar her şeyi özgürce Yaşa sessiz sevdanı sessizce yaşa” diyorum. Ne çare o imkânsız aşılmaz imkânsızlığın yok mu? Vursam başımı duvarlara Aşabilir miyim yüreğinde ki imkânsızlıkları Ben kırmadan sen kır yüreğinde ki zincirleri…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İmkansız Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İmkansız Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.