(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böyle bir şiire yorum yazmadan geçemedim..Şiiri okuduktan sonra yorumları da okudum...Beğenenler var anlamayanlar var şiddetle şiiri kınayanlar da var...Şiir aslında hepimizin bazen içine düştüğümüz buhranlı zamanlara ait...Yazan kişinin hiç bi şekilde tanrıya kafa tutmak adına bu şiiri yazdığına inanmıyorum...Din herkesin kendi içinde yaşadığı bir olgu...Şair sürekli bi şeylerde kusur arayan ve değiştirmek isteyen bi yapıdadır...Bunu anlatması adına kusursuz olduğunu söyleyebilirim..Biçim olarak kimse yorum yapmamış konu biçimin önüne geçmiş...Bence biçim olarak da müthiş bir şiir...Şiir şairle tanrı arasında bir şey kendini şair sanan sıradan kullar bunu anlayamaz...Kaleminin hep bir şeyleri değiştirmesi dileğiyle...Sağlıcakla kal...
Öte durun Kraldan fazla kralcılar, Allah adına recm sevdaliları. İnsan eleştirdikçe, sorguladıkça özgürdür. Suçluysa cezasını kendi çeker, ama haklıysa insanlık kazanır. Unutmayın, dünya yuvarlaktır diyen Galileo'yu da Allah adına asacaklardı, ama kazanan gerçek oldu. Korkanlar sonuna dek inanıp boyun eğer, ama korkmayanların, sorgulayanların önüne darağacı germeyin.
sair_123 tarafından 8/25/2008 4:46:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
ALLAH'A KAFA TUTUP, ALLAH'A SAVAŞ AÇANLARIN BAŞINDA ŞEYTAN VARDI. HEPSİNİN SONUNUN NASIL OLACAĞI DA MALUM.
ŞEYH SADİ-İ ŞİRAZİNİN BİR SÖZÜ VAR;
"ALLAH'A ŞİKAYET ET, ALLAH' DAN ŞİKAYET ETME."
ŞİİR ADINA DA OLSA BU AÇIK ŞİRK VE İNKARI BURAYA YAZANI DA TEBRİK VE TAKDİR EDENLERİ DE GERÇEK ŞİİRLERE VE ŞAİRLERE HAKERET NOKTASINDA DÜŞÜNMEYE DAVET EDİYORUM.
Bence durup bir bakmanız lazım. Şiir bu olamaz. Edeptir şiirin özü. Abuk sabuk saçma.kusura bakma, diyecek başka bir şey yok! Dön kendini dinle, O'na yönel daha güzel şeyler söyleceksin bence.
recep şen tarafından 8/15/2008 7:18:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
burda dur şair. olmamış ve olmayacakta. tanrı iminiz nedir bilmem ama. ötelerde durması gereken bir şiir bu ve ben buna şiir demiyeceğim. öte dur herkesin inandığına inat işler peşinde koşan. ayet değişmez ve haykırır ki: alnından tutupta kudretime boyun eğmiyeni görmedim. boşa uğraşma sen de göremiyeceksin. öte dursanda. öte, beridir. bundan öte söylenen her kelam öteberidir. şiirlerinizi beğeniyorum. devam lütfen.
Güzel denir evet ama bir kaç yer var bana soğuk gelen.
Ayet hükmünün değişmesi.
Sonra habil ve kabil'den bahsediyor sanırım şiir, kardeşin birbirini öldürmesi halbuki o ölüm cennet için değildi. İyi olan öldü. Kötülük baş gösterdi. Kötününde cennete yeri yok.
Belki bunlar anlatıyor bana şiiri. Belki de gerçekten anlatıkları farklı şiirin...