Ne dilersen amadeydim yapmaya Hazırdım kulun kölen olmak için. Bir ol demen yetecekti buna...
Ayrılığımız feleğin sillesiydi...
Feleğin her sırrına vakıf eski bir ansiklopedi gibisin. Kimi vakit kaygılanıyorum barındırdığın sırlardan
Geleceğimize şiirler yazmaktayım Şiir denilebilir mi bu ağlamaklı yakarışlara bilemiyorum...
Sana olan duygularım çok değişti hasret çektikçe. Bedbinleştim umutlarım tükendikçe. Delicesine özlerken, umutlarım insafsızca tahavvül etti. Yıllara dönüşen günlerdi geçmesiz zamanlar... Ama asla üzülmedim, ağlamadım; tutkundum mutluluğa Delicesine sevmekten başka bir şey yapmadım. Hasretini müşkülâtla çekiyordum.
Seni unutamayışımın nedeni, gözlerin… Kuşatmış gözlerin dağları, içinde kayboldum… Her ağaç kütüğü, koyu yeşil bir zebani, her dal koyu yeşil bir yılan. - Bu cırcır böcekleri de ne kadar korkunç sesler çıkartıyormuş; her biri, evvelce hiç işitmediğim yeşil bir çığlık… Biliyorum acizdir her insan Allah karşısında ya, ölümün karşısındaki aczimi görmeni istemiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O bizim için gerçekten bağımsız Türkiye'nin simgesiydi. Şimdi yattığı yeri düşününce bu güzel düşünen, uygulayan insanı oraya sığdıramıyorum. O küçük bir mezar değildi. Çok çok büyüktü..
Onların mücadeleci yılları benim lise yıllarıma denk geldi ve idamlarında on dokuz yaşındaydım. Onların devrimci ruhunu sindirdiğpimiz yıllardı. O ruhu Atatürk'ün devrimci ruhuyla büyüterek büyüdük. Bu kişiliğimiz oldu ve öyle yaşadık. Ne mutlu bize...
Onun ruhuyla dünyayı selamlayabilmek herkese nasip olamayacak bir meziyettir. Bunu kendinizce bir nebze de olsa becerebiliyorsanız çok adamsınızdır kardeşim. Yazın kabiliyetiniz yanı sıra devrimciliğinizin üstün kıldığı bir "adam"... Bunun için sizi tebrik ederim.