(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Melekler Öpsün Ellerinden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Melekler Öpsün Ellerinden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öncelikle hiç bir edebi kaygı taşımadan yazılmıştır. ve o duyguyla seslendirilmiştir. daha sonra iki mısrada değişiklik yapılmıştır. yeniden seslendirmek ağır geldi. ve selam.
Rabbim Cennette kavuştursun.. şiir yanan bir yürekten çıkınca mısralara da yanmak düşmüş.. derdi, ıstırabı çeken bilir ancak..öyle yokluklar vardır ki yerine ne koymaya kalksan o yokluk daha da büyür.büyür...
...acılar ömrümüzün yaprakları kadardır..fani bir dünyanın insanı daraltan koridorları insanı gerçek anlamda bir huzura ulastırmıyor..annelerimiz daraldığımızda, fırtınaya tutuldugumuzda sığındıgmz en kıymetli varlıklarımız.
...bu yokluğu sen anlatmışsın.. öteye göç eden annelerimize binler rahmet kalanlara sevdikleriyle selamet diliyorum.. Rabbim bizleri kıymet bilenlrrden eylesin...
İnşallah bütün ölen annelerimizin ellerinden Melekler öper. Yavuz Bülent Bakiler der ki;Biz de Annelere Şiirler çok az yazılır. Onun için Anne Şiirleri Kitabını yazdım.Gerçekten öyle. Neyse ki Artık Anneler Günü Kutlanıyor da şiirler çoğaldı. Bu duygu yüklü şiirin için kutlarım Mustafa Doğan.Selamlarımla..
" Ne olur bu bayram evlât yerine Ellerinden öpsün melekler annem.
" Şiir tümüyle çoook güzeldi.Seslendirme de ona kezâ.İnanın son dizelerde mahvoldum.Allah' ım rahmet eylesin.Daimi mekanını cennet eylesin inşallah teyzemin.Size ve ailenize sabırlar diliyorum Mustafa Bey .
"Anne" derken bile içi sızlar insanın. Hele ki fani alemde bizi bir başımıza bırakıp ta gitmişse... Gayrı nasıl dolar ki O' nun o katıksız sevgisinin yeri, Daha ne olsun ki gönlün mahşeri...
Allah cc. Gani gani rahmetler eylesin annemize... Ve bi cümle geçmişlerimize inşallah...
Ustam yaralı yanımı kanattın... Aşk olsun... Yüreğine selamlar,saygılar...
halimkok tarafından 4/29/2015 11:22:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ellerinize,dilininze ve kaleminize saglik....
Tebrikler 😀