eyy! kalbi cehalet! bu ne cür’et, bu ne cesaret ki ömre saydım ben o küçücük dünyanı bir seni bildim, bir de şu aşkı bir de yalnızlığın gözyaşlarını…………..
๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ
sen say ki, ben hiç görmedim gözlerini hiç sevmedim güzele benzettiğim yüreğini sen say ki, ben ateş diye sarılmadım ellerine başımı duvarlara vurmadım dolu dolu taştan bir kalbe bağlanmadım ben şu yalnızlığımın ardında kalan sen değildin be sevgili sen değildin gözlerimi kanatan sen değildin öyle sel gibi ağlatan..
๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ
hani küçük bir çocuk olursun da defalarca düştüğün o duvarlara her gün yeniden tırmanırsın bıkmadan işte ben de öyleyim şimdi defalarca içinden düşüyorum hani sanki acının ardındaki sessizlik gibi ağlatacağını bile bile yine umarsızca ardından bir merdiven dayanıyor kalbine susuyorum, düşüyorum sessizce..
๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ
sen say ki yalnızlığın peşinde bir hükümsüzüm kaybolmuş sayfalarında bir adım bomboş satırlarında binlerce acı kırılmış bir kalem ve düşen gözyaşlarım sen say ki bir düşmanın göğsünde kör bir kurşunum ben..
๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ
evet isyan bir baş kaldırış bu ölüme karşı kahreden bakışlarında dünyam bir feryat bu, ayrılığın busesiyle kan revan yılların kan kırmızı gömleği hepsi içinde bir zulüm ah bir de o kahreden hasret hem özlem, hem de gurbet..
๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ
sensizim yerin dibine gitti gitmeyesi sevdan tüm uzaklığında kırıldı aynalar hep bir bulutun arasından baktım sana ardında bir sır bir gizem kaldı yıllarca bir topak acıyla düştüm yollara bir gece vaktiyle yaşlandım hep bir gece vaktini yazdım seni, beni ve tüm ıslaklığı çukurlar dolusu gözyaşlarını ve bir de şu yalnızlığın adamını…,¸¸,.·´«´¯) . . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Say Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Say Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sensizim yerin dibine gitti gitmeyesi sevdan tüm uzaklığında kırıldı aynalar hep bir bulutun arasından baktım sana ardında bir sır bir gizem kaldı yıllarca bir topak acıyla düştüm yollara bir gece vaktiyle yaşlandım hep bir gece vaktini yazdım seni, beni ve tüm ıslaklığı çukurlar dolusu gözyaşlarını ve bir de şu yalnızlığın adamını…,¸¸,.·´«´¯)