Delisi dışına sevecen adama ne oldu dersin? Neden asi? Neden acımasız? Neden titreyerek içi üşüyor? Neden baharda yüreği buz gibi? Hiç düşündün mü ela gözlüm? Anlasana ela gözlüm İçimin üşümesi Yüreğimin baharda buz kesmesi Yüzümden düşenin bin bir parça olması Senin yüzünden olsa da Sızım sızım sızlatsan da yüreğimin derinliklerindesin…
Yan yana Göz göze gelmekten korktun Uzaklaşırken yavaş yavaş benden Nasıl göz göze gelebilir Nasıl yüreğine dokunabilirdim Canımdan bezdirdi hasretin Düştün gözümden akıttığın yaşlarla Tek çözüm gitmekti senin için Uzaklaşıp gitsen de benden Derin izler bıraktığın yüreğimin derinliklerindesin
Sımsıcak ellerin ellerimde Yalancı baharın ile Sevdanın en koyu demlerinde benimleydin Bu yalan sevişmelerin yüreğimi sızlatıp üşütse de Sen hep yüreğimin derinliklerindesin…
Gelişinle yüreğim tıp tıp atarken yarım kalmış sol yanıma Sen gelmeden gitmeyi aklına koymuşsun Ben dilinden düşürmediğin O şarkının nakaratlarına denk gelmişim Yarim… Yarim… Oysa sen farkında değildin Elimde beyazgüllerle, sağanak yağmur altında Kapında geceler boyu sabahlayan bendim Kilit vurmuşsun kapına Oysa sen hep yüreğimin derinliklerindesin…
Baktığım her yerde seni arıyorum Yürüyorum hayalinle ıslanmış karanlık sokaklarda Yürüyorum karanlığın sonsuzluğuna Yürüyorum sensizliğe Yaklaşıyorum korkularıma adım adım Gözlerinde ki ışığı bir bulabilsem döneceğim sana ilk sapaktan Çünkü sensiz olmuyor yüreğimin en derin yerindesin…
Ama ne bir ışık ne de senden bir iz! Yoksun be ela gözlüm. Yok… Kayboluyorum gözlerinde ki ışığı bulamadığım sokak başlarında Yağmur şiddetini artırıyor sensiz sana ıslanıyorum Umudumu yitirmek üzereyim Yüreğimdeki izlerin yağmura karışan gözyaşlarımla silinirken Ruhumda çoğalıp taşıyorsun Yağmur dinmiyor ela gözlüm Islanıyorum seninle sensiz üstü açık kuytularda Damla damla işliyorsun içime Sen hep yüreğimin derinliklerindesin…
Anlasana be kadın! Canımdın,candın dudağımı ıslatan abı hayat suyum Alıp verdiğim nefesdin. Kızamıyorum da sana Sen bu sevgiyi hak etmedin Ama Vazgeçemiyorum da senden Hep aklımda Yüreğimin derinliklerindesin
Mustafa KARAAHMETOĞLU /Sensiz Yüreğimden Dökülenler/ Ankara, 14.04.2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimin Derinliklerindesin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimin Derinliklerindesin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.