Ben böyle değildim Hayatı hep ti’ye alır Her şeye güler geçerdim. Ölümlü dünyada ölümsüz yaşadım Bildiğim hak yolundan hiç şaşmadım.
Saçlarımda da ak yoktu. Şimdi karayı mumla arar oldum Kar yağmış saçlarımın arasında…
Ben senin için nelerden vazgeçtim Sen seviyorum dedin, her gün öldürdün Meğer herkes sevdiğini öldürürmüş On ikiden vurmaya bir bakışın yeterken Sözlerin kurşundan beterdi Ben böyle değildim Gel gör şimdi ne haldeyim…
Ben seni canımdan aziz bilip çok severken Sen yeterince belki de hiç sevmedin Sevgimi satın aldığını zannettin Oysa benim sevgim bedenlerde satılık değildi Anlamadın bir türlü Timsah gözyaşı dökerek her gün öldürdün Sol yanımı, Diğer yarımı deşerken hançerle Kılın bile kıpırdamadı! Sevdiğini her kes öldürürmüş Sen beni öldürdüğünü sandın Sen öldürdün diye ben ölmedim Sen beni sadece yaşarken öldürdün Ben böyle değildim Gel gör şimdi ne haldeyim…
Sen yokluğumda kendine çeşitli zevkler üretirken Ben parçaladım içimde kalan sana ait tüm düşleri Bu yüzdendi sen şaşalı hayatı yaşarken Karanlık geceleri öldürmem.
Unuttun benim de bir hayatımın olduğunu Ve o hayatta ki hayallerimi Senin sadece o an’ı yaşadığın günlerin ve yıldızlı gecelerin vardı Düşünmedin yarınları hiç! Ben böyle değildim Gel gör şimdi ne haldeyim…
Ben seninle olmak uğruna Sonsuzluğa uzanan köprüler kurarken Sen her nefesinde yıktın sonsuzluk düşlerimi. Ben hayallerimin nasırlı elleriyle Küçücük yüreğimde senin için kocaman dünya inşa ederken Sen o dünyada ki gökyüzüne Hasreti attın mavibulutlar niyetine…
Ben hayallerimle dolu dolu Kapıları, tüm pencereleri açtım sana görmedin. Şimdi sen öyle dalgın Öyle mutsuzsun ki sevemem bu halini Ben böyle değildim Gel gör şimdi ne haldeyim…
Elimin yarısı kadar yüreğimde Sana ait kocaman dünya kurarken Var olan hayallerimin üzerine Düşerimi de katıp, dünyamıza güneş gibi doğup O kadar inanmıştım ki Çıplak sevdaları ısıtacağımıza…
Şimdi boğuluyorum kendi kendimi kandırmış olmanın Çılgın dalgalarında Can tanem ihaneti sen başlattın Tenin her gün başka tende doyumsuz zevklere ulaşırken Karanlık gecelerimin ihanet sokaklarını Sana bağışlıyorum…
Ve ben! Her yeni şafakla acıların altında ezilip yok olacağım yavaş yavaş Ben böyle değildim Gel gör şimdi ne haldeyim…
//Her gün güneşle birlikte yeniden doğan sana dair hayallerim vardı. Onlarla sonsuzluğa kavuşmayı beklerken, şimdi onu da hayal eder oldum…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Böyle Değildim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Böyle Değildim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.