Her sabah tan yeri ağarırken Derin bir iç çekip Kendimi dinliyorum…
Dinliyorum sol yanımda ki yürek atışlarını Her sabah gündoğumuyla sana yeniden kaçıncı sevdalanışım…
Susmaya çalışsam da Dilime dolanır şarkıların nakaratları gibi Adını avazım çıktığınca haykırır Denizleri coştururum! Hırçın dalgalara seni ve sevgimi anlatmak için
Deli rüzgar gibi eser geçersin zamanlı zamansız Özlemler diz boyu Acılar çekilmez olunca Sol yanımı kasıp kavuran hasretini dökerim Heybemde biriktirdiğim kelimelerle
Kalem kılıçtan keskin olsa da Dilim lal, sus pus, dudaklarıma gem vurulmuş Cümleler kuramıyorum Yürek sesini dinle diye…
Sevdası yüreğimde özledikçe büyüyen ey yar! Koy elini sol yanına Yürek sesini dinle! Sevgin en yüce duygudur mevlamın verdiği...
Koydum yüreğimi yüreğinin üstüne Ne olur cevap ver!
Dudaklarım dudaklarını ararken Varlığını hissediyorum bir sokak ileride Seslensen sesini duyacağım Yokluğun canımı çok acıtıyor
Ey işveli nazlı yar! Bir bakışıyla gönül tarlamda bahar çiçekleri açtıran Yürek yangınlarımı söndüren Kapanmayan yaralarıma merhem olan Acılarımı unutturan yar!
Aç yüreğini yüreğime Herkes gıpta ile baksın Öyle aç ki yüreğini sonuna kadar Kimse karşı duramasın engel olmasın Tek yürek tek beden olup Büyüsün aşk!
Ey utangaç, tedirgin yar! Korkma, bak gözlerimin derinliklerine Ela gözlerini, sevdayla bakan gözlerime odakla Kaybol derinliklerinde…
Susma! Sök dudaklarında ki mühürleri Haykır içinde aşkımıza dair ne varsa… Haykır, sesini duyacak kadar yakın olsam da Uzağım yüreğinde ki sıcaklığını duyacak kadar…
Hadi durma ılgıt ılgıt ak içime Doldur sensiz sol yanımı Tamamla eksik kalan sol yarımı Katili olalım özlemlerin yakıcı hasretin…
Yokluğuna alışamadım İntihara hazır beklemekte yüreğim Dudaklarım çatlamış hasretini yudumluyorum Boynuma sensizlik sarılmışken Al vicdanını eline Yürek sesini dinle…
Mustafa KARAAHMETOĞLU /Sensiz Yüreğimden Dökülenler/ Ankara, 14.04.2015
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek Sesini Dinle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek Sesini Dinle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.