Yüreğim kar amacı gütmeyen kuruluş, Bedava acılar barındırır bağrında.
Önce gözlerin Şiirgahım, Puslu mabet Duası yadırganmış.
Gözlerin, Kuşak bağlamış kirpiklerine, İçinde ordular yürür, Krallar muhafızlarıyla, “Ağlama” duvarıma seni çiziyorum. Tırnaklarımla, Çekiç yeni icat edilmiş. Henüz çivi yok, Ve “çivi çiviyi söker” diye bir at’a sözü yok. Ben neye iyi gelirdim, Sevmelere, sana… k/okla, Tenini nasıl yırttığımı. Pazar tesiye devrilirken, Devrik bir cümle gibi, Ben susuzluğuna… Boğuluyorum beynimin muhafazakâr hücresinde.
Sonra gözlerin… Hiç değilse, Deniz gibi.
Gözlerin, Bahtiyar bir melek gibi Tanrı divanında, Elinde divit elinde k/ağıt, Yazı yeni icat edilmiş Mürekkep yok. Kuşlar uçmayı bilmezken, Ben Kirpiklerinden imal edilmiş Bir uçan halıya binip, Siktirip gittim. Bir cin-ayetin ortasına düştüm. Sağıma tükürdüm Soluma tükürdüm. Yüzüne tükürdüm. Cell/âdımın Batıl bir duaydım Tedavülden kalktım.
Yine gözlerin, Yakışıklıydı… Bir parkta vurulmadan önce.
Üçüncü sınıf bir kompartımanda Odaları boş bir vagon gibi. Uykusuna yatıyorum yalnızlığımın, Kanlı rüyalar görüyorum, Rodrigo tırnaklarını kemirmişti. Ağlıyordu gitarlar, Kalbine demokrasi getireceğim diye kandırıyor beni huriler. Kendimi yıldızlara asıyorum Can çekişiyor çığlıklarım. İdam mangasının karşısına dikiyorum bedenimi, Mükemmel Ölüyorum Yakışıklı bir ceset oluyorum. Gözlerinde teşhis ediliyorum. Kendime bir nefes bahşediyorum Bu cinayetin tam ortasında, Kalkıp Gözlerinden öpüyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.