daha nasıl anlatılır bu talan su hayattır para yalan yıkılırsa dağlarımız ölümdür elde kalan
onlardı petrol için ortadoğuyu yakan onlardı toprağımıza kazığı çakan onlardı aşımıza kem bakan
onlar ki suda balığı toprakta karıncayı yürekte acıyı hor gördüler kördüler
gör ki nasıl kardeş akar İkizdere nasıl da köpürür Çağlayan deresi gör ki Zil kaleden nasıl akar Fırtına Ayder’e
hepsi de Kaçkar’ın gözyaşlarıdır hepsi de dağların can damarı hayatın kaynağıdır elleşmeyin
deşmeyin diyorum dağlarımızı deşmeyin yaralarımızı HEStirin leennn kestirmeyin ar damarımızı
daha nasıl anlatılır bu talan su hayattır para yalan yıkılırsa dağlarımız ölümdür elde kalan
ikinci çernobildir HES’lerle suyun hapsedilişi Karadeniz’de çernobil patladığında kimse inanmamıştı kanser belasına tıpkı şimdi hiç kimsenin inanmadığı gibi su savaşlarına boğulursunuz otuz yıl sonra bu satırlarda göz yaşlarına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hestir lan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hestir lan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çernobil sonrası yaşanan acının en yakın tanıklarından biriyim.. Duyarlı yüreklere, beyinlere ne çok ihtiyacımız var.. Kendi kendimize kıydığımızın en büyük kanıtıdır HES ler.. Dilerim ki, iş işten geçmeden açılsın gözler..
Ben çernobil patlamasında Artvindeydim ve uzun yıllar kaldım . Acısını yaşadım . Şimdide sularımızı kirletiyorlar ve bunun için verilen mücadeleyi görmezden geliyorlar . Milli bir felakete sürükleniyor Karadeniz . Duyarlı kaleminizi yürekten kutluyorum .. Selam ve saygılarımla .
''Yaş kesen baş keser.''
Hele de o dağları oyanlar, oyukların da ihaneti, gafleti ve delaleti besler. Sonuç mu?
Yine milletin omuzlarına binen acı bir yük. Açıklaması mı?
- Çok basit. FITRAT(!)
TEBRİK VE SAYGIMLA DURUŞUNUZA, SAHİPLENİŞİNİZE VE SAVUNUŞUNUZA.