ve elimle koymuş gibi çamurlu köy yollarında izlerimi bulamayınca balkonumdan bakamayınca ve o ırmak sevdaya akmayınca taş duvarlar ortasında çıldırmamak için aklın sınırları içinde kalma çaresizliğidir aşk...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk-ı ruh şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk-ı ruh şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"aşk armağandır" diyor şair... iç dünyanın güzelliğine dönüşü olmayan tek biletli yolculuktur
aşk öyle kedi gibi dokuz canlı değil çekirge gibi bir sıçra iki sıçra üç deyince elma değil
kelebeğin bir günlük ömrü gibidir aşk
Aşk çok kırılgan nazik dediğiniz gibi kelebeğin bir günlük ömrü gibidir aşk itina ister sevgi sadakat ister uğrunda fedakarlık ister sevmek için yürek ister çok güzel dizelerdi yüreğiniz var olsun tebrik ve saygılarımla.
ve elimle koymuş gibi çamurlu köy yollarında izlerimi bulamayınca balkonumdan bakamayınca ve o ırmak sevdaya akmayınca taş duvarlar ortasında çıldırmamak için aklın sınırları içinde kalma çaresizliğidir aşk...
Aşklar aslında bir çıkışın kapılarıdır ama gerçekten aşık sa buna erişebilir yok oynamaksa kapıları o düşünce sahiplari kitleyerek kendilerini bir hiçe mahkum ederler .çok güzel bir anlatım kalemin daim olsun kutlarım Selamlarımla
iç dünyanın güzelliğine
dönüşü olmayan tek biletli yolculuktur
aşk öyle kedi gibi dokuz canlı değil
çekirge gibi bir sıçra iki sıçra
üç deyince elma değil
kelebeğin bir günlük ömrü gibidir aşk
Aşk çok kırılgan nazik dediğiniz gibi kelebeğin bir günlük ömrü gibidir aşk itina ister sevgi sadakat ister uğrunda fedakarlık ister sevmek için yürek ister çok güzel dizelerdi yüreğiniz var olsun tebrik ve saygılarımla.