aşk masalları bizi yazacak bizden bahsedecek tüm şairler ve ben, bu masalda senin alnına yazılmamış olacağım...
....................................... Leyla…
ey benim aklı firari düşüm! ey gönlümde ateş, dilimde susuşum. gözlerimde var olanım, alnımda yok oluşum… sen ahınla yaktın gittin hanemi feryat figan ile ele verdin kendini deniz ağladı haline, çöl yandı şehirler, kentler, ülkeler adımı adınla andı…
ey benim aklı yitiğim! sen derdine derman ararken yıktın, dağıttın beni içindeki Leyla’ya vuruldun gittin de unuttun beni… oysa ben susarak sevdim seni susarak ağladım günlerce aynalara bakarak kimseler bilmedi içimin yangınlarını kimselere duyurmadım hiç. dilimden dişime değmedi adın.
gecem, günüm, ömrüm ! sanma ki ben yaşıyorum ensemde soluyan şu ten müsveddesini bil ki zoraki taşıyorum.
ey benim gönülgüneşim! içten içe yandım kül vermedim eğdim başımı omuzlarıma da kendi eşiğime usulca kendim yığıldım… şimdi hangi masala sığarım ben hangi şiir dağıtır hüznümü bilmez misin ki; leyla yüreğinde yanan bir ahtır leyla sana günahtır leyla senin alnına yazılmamış bir bedbahttır…
kim daha aşık kim kime aşık… sen Leyla’nı buldun içinde sen benim ,Mevla senin içinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LEYLA'DAN MEKTUPLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LEYLA'DAN MEKTUPLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum kalemini
Yüreğin var olsun
________________________________________________Saygılar selamlar