Hançer gibi saplanıyor çoktandır yüreğime Ayrılık acısı Uyuşturuyor beynimi özlemlerin Kavuşmak hayal olur mu bundan sonra Onu da bilmiyorum Ayrılık acısı içimi yakıp dağlarken…
Yokluğun kor ateş Aklımdan hiç çıkmıyorsun Sensiz uçurumun kenarında boşluktayım Düşündükçe Yar’dan aşağı ataasım gelir kendimi Ayrılık acısı beni yok etmeden…
Akşamları seviyorum Sabah güne seninle yeniden başlamayı Hayal ederek seni beklemeyi seviyorum… Didişmelerimizi Çocuksu masumluğunu Kadınsı kıskançlığını Küskünlüğünü Yokluğunda daha çok özlüyorum…
Ne kadar da kararlıydın Haksızlıklarda beni savunurken Bir o kadar da yumuşak ve sevecendin Ellerime tenini bırakırken Ya da gömleğimin düğmelerini çözerken Mutlulukla kollarıma kendini atarken
Çok özlüyorum Nereden bilebilirdim Gideceğini bile bile Gitme kal benimle demenin bir anlam taşımayacağını…
Senin için mutluluğun Beni unutmandan geçtiğini bilsem de Ne zordur Hep yanımda kal demek!
Kim bilir senin içinde çok zor olacak “Çabuk unutursan beni Kavuşacaksın elbet mutluluğa Alışacaksın ayrılıklara” demek…
Yokluğunda seni beklemek Sensizliğe alışmak Düşündükçe Benden uzakta üşüdüğünü Isınmak için elini yabancı ellere uzattığını Bilmek ne zordur Bilir misin?
Oysa nereden bileceksin Yokluğunda içimin yangın yeri Bir zamanlar aynı havasını kokladığımız şehrin Sensiz buz kestiğini?
Ne kadar çok isterdim Tüm engelleri bir çırpıda aşıp Üzerine kasvet çökmüş mahallenin Kendi kalabalığında yalnız kalan kocaman bulvarlarını Sensiz terk edilmiş caddelerini Yokluğunda kimsesiz kalan sokaklarını Adım adım geçip sana gelmeyi Saçlarını okşamayı Gözlerinin derinliklerinde kaybolarak Kulağına “seni seviyorum” demeyi…
Ne çok şey paylaşmıştık seninle Hepsi dünde kaldı, adına mazi diyorlar Şimdi her şey içimi yakıyor Her şey acı veriyor yokluğunda…
Her akşam güneş batarken gizli gizli ağladım Terk etmedim sevdiğimi hiçbir zaman Terk edilme korkusunu yüreğimin derinliklerinde yaşadım. Sana koşmak Doyasıya yaşatamadığım Mutluluk adına Geri dön ela gözlüm diyerek Özür dilemek istedim Ayrılık acısı içimi dağlarken…
//Ayrılığı anlatan her şiirimin dizelerini oluşturan cümlelerin öznesi ve yüklemi gibiyiz sen ve ben! Biz ol/a/madan hiç olup ayrılık acısını yaşıyoruz içimizde…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık Acısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık Acısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tamam'dan sonra bitmeyen konuşmalar,
Geçti artık dedikten sonra geçmeyen acılar var...