Yüreğim susmuyor Ağlıyorken sensizliğe Sarılıyorum yokluğuna her gece… Avutamıyorum kendimi Dinmeyen gözyaşlarımı sil diye Alırım seni hayallerime…
Kanayan, kabuk bağlamış yaralarımın Çekilmez sızısı ile Uyanırım her sabah tan yeri ağarırken Hayallerime yazarım yeni güne başlarken…
Düşlerimin ötesinde günaydın derim sensizliğe Sol yanım boş uyandığımda. Almışım sensizliği, sen sanıp yatağımın soluna Kaç zifiri gece geçti dolunay çıkmadı Kaç şafakta penceremden güneş odama sızmadı Kaç sabah gözlerimi sensiz açtım Alışamadı yüreğim hala Alırım seni hayallerime…
Dilim lal olmuş sus pus, İçimde ki ses, beynime hükmeder! Sensizlik yorganını çek üzerine Yum gözlerini Gökkuşağı renklerinde hayaller kur Hiç bitmesin bu rüya Avut kendini der Alırım seni hayallerime…
Çıkmayan candan umut kesilmez misali Kandırmaktan kendini bıkmadın mı? Hangi bir gün oyalayacaksın hayaller ile kendini? Umutsuz bekleyişin ne kadar sürecek? Diye düşünme sakın! Umudunu yitirme! Hayal de… Yalan da olsa Umut etmek Beklemek Düşlemek Bir gün elbet geleceksin diye yollarını gözlemek En güzeli değil mi sevdalı yürekler için…
Beyaz ile maviye adamışsın kendini Murat ile umut bir arada Mutluluk olmuş senin için Bu nedenle, bildiğini okuyacaksın sen yine Uslanmaz deli gönlüme söz geçiremem Alırım seni hayallerime…
Hiçbir umudum olmasa da Kendimi oyalamaya devam ederim yokluğunda Çekerim yalnızlık yorganımı üzerime Yastığıma sarılırım sen diye Her zaman senli düşlere dalar Alırım seni hayallerime.
//Boşuna nefesini tüketme hayallerimi bilemezsin! Ama onlar seni çok yakından biliyor. Çünkü her saniye alırım seni hayallerime…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alırım Seni Hayallerime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alırım Seni Hayallerime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
inşallah gerçekleşir kısa zamanda
yüregine emegine saglık hocam