gözyaşına ihtiyacı olur mu bir insanın oluyor işte, ağlamak için yalvarıyorsun bazen Allah’a öyle bir an gelir ki ağlamak için güz tutarsın gülüşlerini hani gülmek, gülümsemek mutlu etmez de sırf surat asmak için, nice bahanelere sığınırsın ağlarsın gülüşlerin diğer yüzünde acımak, acıtmak, kanamak değil aslında hiç bir şey yokken bile durduk yere ellerini götürürsün ıslak suretine yaşını silmek bile güldürür bazen ya peki? bir insan ağlarken gülebilir mi? gülüyor işte hani gülerken ağlattığı gibi kanabiliyorsun hayatın cilvesine usulca dokunup yüreğine usulca ağlıyorsun içten içe aklına gelen küçük bir sözle gülümsüyorsun bir anda gözlerine..
ağlamak güzeldir çok şeyi getirir aklına ilk önce aklın gelir başına kıyıda köşede unuttuğun ve bir yerlerde bıraktığın soruların cevaplarını bulursun gözyaşlarında hep gülmek de olmaz ya zaten hep gülemiyoruz bu hayatta kaderin bize sunduğu en güzel nimetin ağlamak olduğunu kabulleniyoruz bu yaşamda çünkü hiç ummadığımız bir anda ihtiyacın olan tek şey gözyaşı oluyor hatta bazen ağlayamıyorsun bile şöyle göstere göstere haykıramıyorsun en kötüsü bu ya içte içe ağlayıp içten içe kendini bitiriyorsun..
bazen de bir umuttur ağlamak sevinçtir gözyaşları bir tebessüm oluyor ıslak bakışların ne güzel değil mi? iyi günde, kötü günde, hep seninle en sevdiğin bile bu kadar kalamıyor yüreğinde..
kimin aklına gelirdi ki sanki mutluluğun, göz pınarlarından geçeceği düşünemezdim bile kim bile bilirdi ki göz kapaklarımdan düşeceğini her an aradığımız o gülüşlerin gözlerimden gideceğini nereden bile bilirdim ki bilemezdim elbet ağlamadan olmuyormuş meğer ağlamadan yaşanmıyormuş anladım ki ağladıkça gülüyor, güldükçe de ağlıyormuş insan.. . . . Mawish . . . AĞLADIKÇA – Mawish Şiirleri
’’ Güzel sesiyle ve gerçekten çok güzel yorumlarıyla şiirlerime ses olan ve o güzel sesiyle, gönülden düşen aşk-ı name cümlelerime eşlik eden bu güzel yoruma, yani Sayın Asya AYDIN’a Çok Teşekür ederim..’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağladıkça şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağladıkça şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen de bir umuttur ağlamak sevinçtir gözyaşları bir tebessüm oluyor ıslak bakışların ne güzel değil mi? iyi günde, kötü günde, hep seninle en sevdiğin bile bu kadar kalamıyor yüreğinde..
ya peki? bir insan ağlarken gülebilir mi? gülüyor işte hani gülerken ağlattığı gibi kanabiliyorsun hayatın cilvesine usulca dokunup yüreğine usulca ağlıyorsun içten içe aklına gelen küçük bir sözle gülümsüyorsun bir anda gözlerine..
Şiir fon ve yorum Mükemmeldi hocam eyvallah K u t l u y o r u m........................ Yüreğine sağlık ___________________________________________Selamlar
ağlamak gülmek ve gözyaşları. şair şiirinde konuyu oldukça akıcı anlamlı bir üslupla dile getirmiş. duygulu bir yorumla şiir büytünlerşmiş. emek veren kalemleri tebrik ederim
sevinçtir gözyaşları
bir tebessüm oluyor ıslak bakışların
ne güzel değil mi?
iyi günde, kötü günde, hep seninle
en sevdiğin bile
bu kadar kalamıyor yüreğinde..
şiire yoruma tebrıklerimle