(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
<< şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
birebir gündelik hayata denk düşen,geçen günlerle beraber biriktirdiğimiz ama aslen ben yahut benliğin görünüşü olan eylem ve durumlar bütünü galiba...bu noktada kendinden bahsetmek veya içte bir yolculuğa-tanımlamaya koyulmak için ana damara müdahale edilebileceği gibi; uzun ve meşakkatli yol seçilerek tek tek olaylardan bir derlemeye girişip geçmişin özeti ve geleceğin haritasına ulaşmak da mümkündür...benliğe ulaşmayı bırakın imkansız kılmayı, ötesinde onun varlığına yönelik bir tehditi beraberinde getirir...ve bunun nihayetindeyse,gündeliğe konuşma ve öncesinde sergilemek için sığınmak çıkılan yolda elzem olsa dahi bilince varmak adına baş vurmak da bir o kadar gereksizdir...
Nefis şiirinz bana büyük şairimiz Attil İlhan'ın"Ay çok mu geckti/neredeyse çıkar/sen yalnızlığıma varır varmaz..." dizelerini anımsattı. Yüreğinizin sayfaları gönlünüzce yazılmış olsun ki, nasıl geçerçe geçsin hep mutluluk hissettirsin. Sevgi yüklü saygılarımla.
Masumiyet ölüyor irdelenmiş masallarda Avuçlarımda akrep uyuyor Aşkla hırsını al damarlarımdan kanın Susturulmuş her döngüde Kısır bir tonlamayla ismin üşüyor… Tüm yaşam erken geçiyor sayfalarımdan Ay gecikiyor
Harika...Anlamlı dizeleri kutluyorum...Bir sanrının içinde...Hepimiz zaman zaman bir sanrının içinde buluruz kendimizi...Yüreğinize sağlık... Tebrikler...
Ay büyürken Ellerini saklar gençliğimdeki dağlar Rüzgarsız ormanlara benzeyen yüzümü çizin Gözlerim annesini seven bir çocuk İnanırsam önce ay büyür bir gün...
Masumiyet ölüyor irdelenmiş masallarda Avuçlarımda akrep uyuyor Aşkla hırsını al damarlarımdan kanın Susturulmuş her döngüde Kısır bir tonlamayla ismin üşüyor… Tüm yaşam erken geçiyor sayfalarımdan Ay gecikiyor…
Harika bir şiir, imgeleri ve anlamıyla bir bütünlük içinde olan şiirinizin slogan kelimesi Ay gecikiyor'u çok tuttum...ve izninizle seçtiklerime alıyor ve gidiyorum...selamlarımla
Masumiyet ölüyor irdelenmiş masallarda Avuçlarımda akrep uyuyor Aşkla hırsını al damarlarımdan kanın Susturulmuş her döngüde Kısır bir tonlamayla ismin üşüyor… Tüm yaşam erken geçiyor sayfalarımdan Ay gecikiyor…
Susturulmuş her döngüde
Kısır bir tonlamayla ismin üşüyor…
Tüm yaşam erken geçiyor sayfalarımdan
Ay gecikiyor…
AY ı göremezsem
kör oldum sanıyorum
geciktiğinde ise...