Çok mu şey istedim senden Yüreğin kadar değil, bir avuç da değil İstediğim nokta kadardı Sadece bir nokta Mini minnacık bir nokta…
Çok gördün bana Nokta kadar mutluluğu çok gördün! Mutlu olmayı umarken, Senden geriye kalan sadece Bıraktığın bir avuç hüzün…
Takvim yaprakları birer-birer eksiliyor Zaman akıp gidiyor İçimde ki zindana hapsettim kendimi Küçücük hücremde Kirli kara duvarlara tırnaklarımla önce ismini kazıyorum Sonra sensiz geçen, her an için çentikler atıyorum İçime sindiremesem de sensizliği Yarenlik eder Bıraktığın bir avuç hüzün…
Yorgunluk ve uykusuzluktan bitap düşmüşüm Her an içimden geçerken Uyuyakalmışım duvarlara çentik atarken Rüyalarıma giriyorsun Mutluluktan sıçradım o anda Ellerim havada kalıyor Dört bir yanıma bakıyorum yoksun Ellerimi açtım Başımdan aşağı dökülen, Bıraktığın bir avuç hüzün…
Mutlu oldum her zaman varlığınla Uzattım ellerimi Belki tutarsın diye Avaz avaz haykırdım özlemlerimi Belki duyarsın diye Ne ellerimi tuttun Ne de özlemlerimi duydun Hal bu ki engeller bana göre değil Aşamayacağım dağ Geçemeyeceğim deniz yoktu senin için Pekiyi sen ne yaptın Dönüp baktığımda geriye Bıraktığın bir avuç hüzün…
Öyle ya… Belki de masaldı her şey Sen anlattıkça dinledim ve inandım sana Ben anlattım… Meğer sen hiç dinlememişsin Ve zaman kayboluyor hüznün gölgesinde Affet beni yüreğime söz geçiremedim Sensizliği anlatamadım Oda senin gibi beni hiç anlamadı Sabır dilemek için açtım ellerimi semaya Gördüm ki içinde senden geriye kalan Bıraktığın bir avuç hüzün…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Avuç Hüzün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Avuç Hüzün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.