Bir avuç mutluluğa razıydım oysa Onu da çok gördün. Hava karardı yine oturdum penceremin önüne Gözlerim zifiri karanlık boşlukta kayboldu Gökyüzü hüzün kokuyor Henüz üç beş gün olmuştu duymayalı o kokuyu Bir daha duymayacağımı sanırdım Hiç de yabancı gelmedi Çok bildik geldi aşinayım o kokuya…
Başımı yukarı doğru kaldırıyorum Gözüm yıldızlara takılıyor Yıldızlar da bir garip bu gece Ne parlıyor ne de kayıyor Sanki çengelli iğne ile karanlığa tek tek tutturulmuş gibiler Kalkamıyorum oturduğum yerden Film şeridi gibi mazi geçiyor gözlerimin önünden Seninle yaşadığımız her an geçen yıllar gibi neler alıp götürmüş Meğer avucuma koyduğun hüzünmüş…
Ellerimi nereye atsam her şey hüzün kokuyor Avuçlarım silme hüzün dolu Hüzünlerimle baş başa yine yarım kaldım bu gece Bilmiyorum kendi kendime kaç kez söz verdim Üzülmek yok diye Ben kendimi kandırmışım düzelemeyeceğim bu gidişle
Gecenin bir yarısı olmuş Saatler beni sensizlik geçiyor Ortalıkta ne bir ses ne de bir seda var Beyaz bayrağımı açtım Zeytin dalı uzatıyorum savaşmak yok Gözlerim karanlıkta uzaklara dalıyor Ve ben sadece bekliyorum. Tan yeri ağarana kadar Son şansımı da kullanıp bekleyeceğim…
Şafakla beraber yüreğimin etrafına dikenli teller çekeceğim Bunu yaparken mutlu olmayacağım Ama mutsuzda olmayacağım İnandım artık duygusuz taş kalpli olmak gerekiyormuş Duygusal olsam ne değişecek “Senin Adın Aşk’tı/Ben Aşkın Delisiyim” dedim Değer görmedi, elinin tersi ile ittirip attın Öyle olsun, son kez üzülürüm bu gece…
Tan yeri ağarıp Şafak sökmezse eğer Metresi olurum hüznün Dört duvar arasına kapatırım kendi kendimi Penceremi kapatır perdelerimi çekerim Hüznün kokusu dolmasın içeri Perdeler açılmayınca Görenler gün yüzüne küstüm sanacaklar Olsun öyle sansınlar Gerçeği bir sen Bir de ben bileceğim…
//Ey sevgili penceremi kapattım sen aç! Gecenin hüznünü koklasam da sana en tatlı esintisiyle bir yudum sevgi gönderiyorum kana kana içine çek//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gecenin Hüznü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gecenin Hüznü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.