Öyle bir yerdeyim ki, neredeyim ben de bilmiyorum Yalnızlığın dilinden yalnız kalanlar anlar Özlemlerin bitmiyor Hasretin kor alev içimi yakar…
Güneş batıp hava karardığında yalnızlığımla baş başa kalırım Ten kokun hala yatağımda, uzanırım öylece Gözlerime uyku girmez tavanda asılı kalır Gece boyu siluetini görürüm Kahrederim yalnızlığıma Tırnaklarımla duvarlara adını yazarım Öyle bir yerdeyim ki…
Sen geceler boyu uykusuz kalıp Parçaladın mı yastığını? Tavana gözlerini dikip Sabahlara kadar düşündüğün oldu mu? Günlerce gözlerini dikip yollara Bekledin mi geleceğini ümit ederek?
Öyle bir yerdeyim ki kaybettim kendimi Sende kaybolup bekledin mi günlerce, haftalarca Kim bilir aylar Belki de yıllar boyu… Gelmeyip, arayıp sormayıp bir iki kelime olsun yazmayınca Bir bardak suda fırtınalar koparıp Ölmek için her çareye başvurarak Ölmeyi bile beceremedim diye ağladın mı? Loş odana çekilip Kahrettin mi en koyusuna yalnızlıkların Geçmişe ve sevdiğine ait ne varsa Tek tek hatırladın mı?
Öyle bir yerdeyim ki, kimim kiminleyim bilmiyorum Bilir misin günden güne erimeyi Ölümsüz dediğimiz sevda uğruna ölmeyi denedin mi? Çıkar yol bulmak umuduyla bir teselli aramayı Issız parklarda, tenha sokaklarda Ve bütün bir şehir uyurken Deli divane olup yollara düştün mü? Öyle bir yerdeyim ki Sahte sevdalar bedenlerde satılık olurken Gerçek sevgiler görmezden gelinmiş…
Yalnızlığın dilinden yalnız kalanlar anlar Gerçekten yalnızlığın acısını bilir misin? Hançer gibi saplandı mı yüreğine umursanmamak? Bu kin be nefret neden? Zehirli çiçekler mi açtı yüreğinde?
Onurunu hiçe sayıp, gururunu çiğneyip Geçtiği yollarda ayak izlerini eğilip öptün mü? Çaresiz kaldın mı? Bilir misin çaresizlik nedir? Göğsünü parçalarcasına yumruklayıp, Dudaklarını kan oturana kadar ısırdın mı? Sevdalı başını duvarlara vurup parçalamak geldi mi içinden? Her gün ölüp ölüp dirildin mi? Öyle ya nereden bileceksin yalnız kalmayınca…
Öyle bir yerdeyim ki neredeyim ben de bilmiyorum Tek bildiğim sevgi dolu yüreğim pamuk gibi Bir o kadar da çok asiyim Takıntılarım yüzünden fevri davranıp çok çabuk alevleniyorum. Zırdeliyim diye de ayıplama beni Bu hale nasıl geldiğimi düşündün mü? Daha fazla dayanamayıp bir gün kendimi Sonsuzluğun koynuna atıp seni yüzüstü bırakırsam Sakın bana darılma Unutma ki Böyle sevgi her kadına nasip olmaz Sen hiç ölümüne sevda gördün mü?
//Öyle bir yerdeyim ki girdaplar içerisinde dönüp duruyorum. Ne dibe çeker ne de bırakır//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle Bir Yerdeyim Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle Bir Yerdeyim Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.