Sana baktığımda Boğuk sesimin iç çekişinde Gecenin kahredici köhne sessizliğine Bağırmak gelir Ay karanlık mı?
Sezgilerime doğar uzayan yolların çizgisi Karanlık ortasında kıvrışık ve uyuşuk Avuçlarımda ıslak, soğuk kaldırım taşları Zihnim yorgun Bizim buralarda Yağmurdan sonra toprak kokusu Alt üst eder
İçinden usturalı ateşler geçerken Durdurma suyun denize düşüşünü Ufkun üzerinde martılar Kayıklara ışığın aydınlığı taşıyorlar İnsanlara nisbet edercesine
Vaktimiz yok artık Ayna tut geceye Sabah olur mu düşünmeden Semaverden bir çay doldur Şöyle karşılıklı içelim boğazı seyrederken Sana baktığımda Evine geri dönüyorlar Sakladığın yeşil gözlerin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vakit ve Ayna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vakit ve Ayna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vaktimiz yok artık Ayna tut geceye Sabah olur mu düşünmeden Semaverden bir çay doldur Şöyle karşılıklı içelim boğazı seyrederken Sana baktığımda Evine geri dönüyorlar Sakladığın yeşil gözlerin.
Gönül sesinize usta kaleminize sağlık beğenerek okudum kutluyorum saygılar sunuyorum...
İnasan svdigiyle göz göze baksada yeter hocm çay işin bahenesidir Allah insanları hayelsiz bırakmasın beyeniyle okudum yüreginiz kaleminiz susmasın saygılarımla selamlarım ustadım.
Oyy benim guzel bacim gelmis, eli kolu dolu yuregindeki siiriyle gelmis. Ben sana degil bir semaver kac semaver yoluna seririm sen yeter ki benden yana ugrayabilsen :) Harika bir anlatim, sade vurgulu, yuzu gozu tertemiz bir siirdi. Ablan seni seviyor.. Bendesin diyerek kocaman kucakladim seni...
Şiire verdiğiniz emeğe teşekkürler.
Yüreğine sağlık, Alkışlıyorum kalemi.
Beğendim.
...................................... Saygı ve Selamlar...