aralığın arasına sıkışmış sarı sıcak gün gibi takvimlerin sayfalarına ayak uyduramadım
sende halkları sevdim halkları sende sınırları kayıp vatanların eşit düşleriyle hayal ettim seni
en güzel rüyaların bir yerinde sancılara düşmüş kabuslar olmalı olmalı ki sadece sana yeminli ellerim rüyada devamlı düşülen o uçurumdan çekip alsın seni
mutlu sona ulaşmak değil ateşinde kül olmaktır serüvenim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVJİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVJİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sende üşümeliyim eyy sevgili! yoksa hücrelerim nasıl yudumlayabilir aşk’ı
ve ruhum, sana varna’dan gelmeliyim çırılçıplak sonra kuşanmalıyım dağın eteklerini bir gece.. yollarıma bakma öyle güneş gözlerini kırpıştırırken gün doğmadan ülkemin en doğusundan, tüm canlılar uyuyorken batılı düşlerinde ve tanrı yeni bir kader çiziyorken alnımıza bırak dudaklarıma kimsesizlik sürülsün adamakıllı..
...
sesin kucakladığı şiir, müzikle birlikte yelken açmış adeta açık denizin sen rengine..
hasan'la müthiş bir ikili oluşturdunuz bülent, tıpkı nedim kardeşim gibi. çok güzeldiiii içten tebrik ve teşekkürlerimle..
açık denizin sen rengine bata çıka vardım şimdi ..arınmış bütün duyguların dürtüsüyle alışkanlık edindim hayatı...yüreğine merhabayla..hasan abim bu sayfaya geldiği zaman ölmüş babam gelmiş gibi seviniyorum.ve ablacım senin gelmen çocukluktur bende eyvallah size..
Sevgili Bülent şiirin içindeki arzu ve emellerin sevgiliyle söyleşir gibiydi. Ne kadar Engin bir ruhun var senin? Bir de şu Manasını bilmediğimiz kelimelerin ne demek olduğunu şiirin sonunda yazsan ne olur. Daha iyi anlarız can kardeşim hoşça kal
Minos tarafından 12/9/2014 9:00:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba kara oğlan... Haklısın,Hasan beyin harika yorumu ile şiir , hüzün mevsimini daha bir giymiş üzerine.Sen zaten bir deli rüzgar...:) ne diyeyim es gitsin:)
yoksa hücrelerim nasıl yudumlayabilir aşk’ı
ve ruhum,
sana varna’dan gelmeliyim çırılçıplak
sonra kuşanmalıyım dağın eteklerini bir gece..
yollarıma bakma öyle güneş gözlerini kırpıştırırken
gün doğmadan ülkemin en doğusundan,
tüm canlılar uyuyorken batılı düşlerinde
ve tanrı yeni bir kader çiziyorken alnımıza
bırak dudaklarıma kimsesizlik sürülsün adamakıllı..
...
sesin kucakladığı şiir, müzikle birlikte yelken açmış adeta açık denizin sen rengine..
hasan'la müthiş bir ikili oluşturdunuz bülent, tıpkı nedim kardeşim gibi. çok güzeldiiii içten tebrik ve teşekkürlerimle..