güneşin vurduğu saçaklardan damlayan öksüz gözyaşların toprağın canında can mı bulur açılan avuçlarına rahmet mi beklediğin rehavet çökmüş bakışların karanlık bakarken nereden bilinir gözlerinin küslüğü. gece etrafına gülümseyen âmanın eşitliğe ramak kala mutluluğu tan vaktiyle son bulur. nasıl anlatılır yeşil çimen,beyaz güvercin. gülümsemek yakışır mı yüzüne anlatamam renkleri karanlığı anlat bana.
hayat sanada, banada kömür karası aslında. kaldırım arasına döşenmiş sarı taşlar,alaycı tavrımızın üretkenliği sarı sarı değil kömür karası. siz de mi varsınız diyenlerden değil sizi bilmeyenlerdenim yirmidokuzu bir araya gelmiş yine de az gelir anlatmaya altı nokta nasıl yetiyor anlat bana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
rengarenk karanlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
rengarenk karanlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demiş, o en sevdiğim beyitinde Esrar Dede ...Karanlığın sevdadan yana olanından dem vurmuş tıpkı sayın şairimizin şiirinde dediği gibi...Karanlık kaç renge kuyu olmuştur bilinmez ama eminim olduğum bir şey varsa ismini sevdanın kara yüzünden aldığıdır.En çok o yakışır çünkü en büyük karanlığın yürekleri çürüttüğü o yere... Yeşil çimen, beyaz güvercin demişsiniz ya hani bir cennet karesi şekillendi birden hani mutluluğun, esenliğin daim olduğu bir ilahi güzellik abidesi..Karanlık ve daim güzellik... uzakların birbirine ne kadar yakın oldurabileceğini düşündüm bir an...mümkün müdür ki...karanlıktan görünen, duyulan , bilinen o büyüleyici duyuşa varmak...yaşamak...Karanlığın zifiri deminden yankılanan kendi sesimi duymuş gibi oldum şiirde.Her zaman ki gibi çok güzeldi.Yanlış anlaşılmasın lütfen acıya sevindiğimden değil, duygunun ifadelenişi olarak demek istiyorum.Dupduru, sıcak, samimi, dolaysız .Var olsun yetkin kaleminiz değerli dost şairim.Daim esenlik dileklerimle yüreğinize.
SİZ KENDİ SORUNUZUN YANITINI VERMİŞSİNİZ ASLINDA : Yaşamın bu penceresinden karşımızdakine bakabilirsek yani birlikte bakabilirsek o da bizim gibidir deriz. Güzeldi şiirsellik , sunum ve sesleniş
yine güçlü kaleminizden
okunası ve ayakta alkışlanası bir şiir düşmüş
nihayetsiz tebrikler