(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... dedi gitti... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... dedi gitti... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meram insanı alıp götürür Deliye döndürür deli yel gibi Kendini kaptırma ne olur sende Mevlaya sarıl ferhhat gibi Yürekten kutluyorum harika şiirinizi zevkle okudum saygılarımla
ilk olmak var ilk doğan ilk ölen ilk sevilen birde son var ilkleri silen yaralara merhem olan ne ilk nede son olmak var serseri bir rüzgar gibi esip geçen umut olmak manen bir yüreğe destek dost var olmak sonsuz oluş günlük alışkanlık değil ömürlük yürek olmak türküler anlatır Allah vergisi sevgiyi şaşırırız ki böyle çıkarsız saf sevgi yok ya deriz böyle sevgi olmaz öyle alışkındır ki bu devrin insacıkları günlük alışkanlık olmuş dakikalık aşklara al gülüm ver gülüm sevdalara sevgi akıl işi değil yürek işidir hey insancıklar sevmeye önce kendinden başla yaradan hatırına o ki kalpler Allahın nurudur o kimi işaretlerse aşkta o sevgide o demem o ki türküler kalbimizi saklı sevdamızı anlatır .
sevgili Nezahat hanım yine duygu seline boğdunuz beni muazzam kaleminizden müstesna bir şiir daha dökülmüş gönül sayfanıza kaleminiz daim olsun tebriklerim nihayetsiz saygılarım hudutsuz
duygu dolu bir şiir harika duygular kalemine sağlık tebrik ederim
sevgiler bacım benimmmmm