Hırçın rüzgâr demir atmış hazana Üfledikçe yaprak döker sol yanım Halim benzer boynu bükük ozana Yâr dedikçe hep ah çeker sol yanım.
Kimse bilmez, yen içinde kol kırık Her ne yana el uzatsa dal kırık Sermayesi bir amansız hıçkırık Tez yorulur çabuk çöker sol yanım.
Laf anlamaz bahtım zulmü haz bilir Bunca zaman dert çekerim, az bilir Mahzûn gönlüm mevsimleri güz bilir "Kaderim" der, diken eker sol yanım.
Gözde yaşı dilde gamlı bestesi Bir elde de yokuşların listesi Sanki dersin bu yolların ustası Düzü bilmez, sarpa çıkar sol yanım.
Tebessümle hoş değildir arası Kabuk tutmaz, durmaz kanar yarası Gören sanır içi katran karası Kederlidir, yürek yakar sol yanım.
Pay düşmemiş dağıtılan murattan Mahrum kalmış lezzet veren her tattan Genç yaşında ümit kesmiş hayattan Acı acı yola bakar sol yanım...
Dostluk kurup hüzün ile, elemle "Sırdaşım" der, ağlar, gezer kalemle Ecel denen kuşu bekler özlemle Yağdıkça kar, toprak kokar sol yanım. Acı acı yola bakar sol yanım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOL YANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOL YANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah sol yanınıza sağlık versin. Teşekkürler Aktürk ... ............ " Kaleme hüzün gerek " demiştin ya, aynen öyle olmalı .. Eyvallah Selamlar .......... Gözüne acı yaş değmesin
Mecit kardeşim şiirin girişi bile benim için başlı başına kocaman şiirdi. Bu sol yanimiz bizi tartida hayli zorluyor dedim okurken. Tebriklerimi sunuyor, selam ve dualarimi saliyorum komsu gurbete..
Gönül eri yürek dostum, hafife almak adına demedim bilesin. ( sen gönül insanısın bilirim) Az latife olsun diyeydi dediklerim ki sen de bilirsin beni. B/öyle yazmak için benim çok ama çok ekmek yemem gerek onuda bilirim. İYİ VARSIN gönül eri yürek dostum...
çok güzel şiir, haz aldım. Mecit bey çok hızlısınız maşaallah siz gönül incilerinizi sayfaya saçıyorsunuz biz okumaya yetişemiyoruz. selam ve saygılar sunuyorum.
Teşekkürler Aktürk ...
............
" Kaleme hüzün gerek " demiştin ya, aynen öyle olmalı ..
Eyvallah
Selamlar
..........
Gözüne acı yaş değmesin