şimdi gidiyorum…………….. yazdıklarım, geçmişin geleceğe tuttuğu bir ışık olarak hayatta kalacaktır. şimdi size son limanına sığındığım bu yaşamın son deminden sesleniyorum. bu bir sitem değil, yada bir kızgınlık yok içimde, öfke de duymuyorum önceleri yıllara sığdıramadığım sayfalarım vardı günahlarıyla yada sevaplarıyla yazılan, hüzün ve tebbesümlerdi onlar benim için bir yaşamdı belki de kalbimdeki birikimler yaşadığım veya yaşayamadığım her şey de onlar vardı, bitmeyen anılar gözlerimden düşen ve her göz damlasında hakkı olan cümlelerdi onlar ağladığımdı hepsi, gülerken yaşadığım ya da giderken geldiğimdi ve her döndüğümde gitmek istediğimdi içimdeki haykırışlar kimi zaman sevdiğim oldu, kimi zamanda sevdildiğim bir yoldum ben uzunca şehirlere uzanan taşlı yolların son hanesine yazılan bir denizdim limanına sığındım bir korunak ya da içinde damla damla kendimi bulduğum ya da kan gibi gözlerimden gelen bir ağlamaktı yıllarca yazdıklarım evlatlarım dı üzerlerini pırıl pırıl giydirdiğim her bayram bir harçlık gibi ceplerine koyduğum, dizelerdi gözlerimdeki mutluluklar yazdıkça tadı kalbimde kalan bir yaşamdı benimkisi yorgunluğumun son harfi ve beni hayata bağlayan bir bağlacın son hecesiydi duygularım bir ağacın gövdesinden kopan, bir can parçası gibiydim, uzaktan, acımayan, içimden ise can gibi kan ağlayandım, hayatın dallarını yazan. bazen de bir ölüm oldum, kendi ellerimle kendi sonunumu hazırlayan öyle doluyum ki aslında şu an bile ellerim titriyor, ıslanmış gözlerim ellerime damlayan, gecenin yorgunluğu değildi, gözyaşlarımın habercisiydi onlar. yorgunum hayat, gidipde dönmeyenlere, gelipte sırtını dönenlere kırgındım her kaçmak istediğimde tutup kolumdan gitme diye söylenen aşka kızgındım ya da her gittiğinde ardından dur diye vurduğum duvarlarda parçlanmıştım karamsar değildim aslında, güler yüzlü ve konuşkandım ama her defasında beni susturan o oldu, yüreğime şimşek gibi çakan acılar ya da gelip de sol yanımdan vurup da kaçanlardı, gökyüzünü bir gece gibi karartan. her başımı kaldırdığımda sert bir rüzgarın sesi ve serin bir ay karanlığı ve hep bir köşesinden sessizce bir yer seçtiğim kalbimdeki düşünceler ve yine umutlarına sarıldığım yastığıma kavuşmadan uyandıran o mavi düşler her sabah olduğunda kırık bir aynanın dirhem dirhem haykırışlarını izliyorum parampaça olan suretimde buluyorum kendimi, onu yazıyorum dünü, bugünü, yarını, ya da gelmişi geçmişi, her ne kalmışsa aklımda, yüreğimde, üşenmeden, bıkmadan, kızmadan, yazıyordum sessizce ağlayarak kimse duymaz, kimse bilmezdi beni, kimse yaş görmezdi gözlerimde kimse de içimden geçen yaşlarımla karşılaşmadı hiç oysa ben ne yalancıymışım, sarılıp kucaklamışım insanları bir dokunuşta bir buseye dönerdi gözyaşlarım işte bu benim hayata verdiğim son öpücüktü aslında ama ben bir an değil, yürüdüğüm yollarda bile ağlamıştım aslında ağlamak zor değil de, dokunsan damlıyor zaten gözlerimden an ve an yaşıyorsun ya hani, ağlarken kalbini, işte ona dayanamıyordum ne gidişine ne gelişine, ne de dur dediğin o günlere ne de yanıp yaktığım yılların hasretiyle, ne de özlemiyle yanıyordum aslında ben çoktan bitmişim de sanırım biraz fazla direnmişim gitmişim her şeyden, ruhen, bedenen ve kalben, içimden geçirmişim ve ben ilk kez geldiğim bu hayata son kez dokunup gidiyorum………………….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Dokunuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Dokunuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DERİNDE KALMIŞ DUYGULARDI OKUDUKLARIM.SİZİ TAKDİRLE KARŞILIYORUM.BİZE ACILARI YAŞATANLARA KIZMAYALIM ARTIK.ÇÜNKÜ ONLAR OLMASA BU GÜZELLİKLER GÜN YÜZÜNE ÇIKMAZDI.KUTLARIM EFENDİM.SAYGILARIMLA..
Çok güsel etkilendim desem doğru sanki hayat yaşananları hüzün duyguları kaleme gelmiş anlıyorum ve çok zor diyorum Bu anlam lı yürek kalemini saygıyla kutlarım üzüldüm inanın hayat acımasız ya hatta çok acımasız
Bazen bitişleri hissedersiniz ama direnmek niyedir bilemezsiniz...Bazen alışkanlığa, bazen aşka...Yine de tek kişilik aşk ile kalmak en acısı...Dokunmakta sessizce kalemin ucunda...Hüzün kalemde kalsın diyor saygılar sunuyorum hocam...Tebrikler güzel duygulara...