gittim evet! terk ettim bu şehri gittim! gökyüzünden izledim belki seni gittim ama! yollara yazmıştım ismini sen beni gitti say! bitti de benim için! sol yanıma kazınmış yüreğin sevdiğim!! sen bilmesen de beni ben senden hiç vazgeçmedim ki!
belki biraz kırgındım sözlerine acıtmıştı belki yağan yağmurlarım yakmıştı içimi o sıcak şarkılarım korktum! biraz yol dedim gittim belki ama senden hiç vazgeçmedim!
rüzgarın savurduğu bir yapraktım dökülüp sürükleniyordu kalbim buruktu içim belki yokluğunda tedirgindim acıkmıştım saatlere baktığımda gelmesem de sana vazgeçemedim senden asla!
bir nefeslik can değilmiydi hayat ben de her gün seni tek seferde çektim sigaramdan ölüm gibi zehrinden almıştım hasretini ama sen hiç yoktun bilmedin bilemedin! ben senden hiç gitmedim ki!
evet gittim gittim ama senden hiç vazgeçmeden gittim savuran yıllara gittim sessizce yaprağına düşen bir damlaydım belki toprağında kaybolması gibiydim çaresizdim sessizdim içimdeki serzenişle gergindim! belki de ben o yüzden gittim! bilmedin! dile gelmedim ama ben senden hiç vazgeçmedim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç Gitmedim Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç Gitmedim Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seven yüreğin duygularını okudum, usta kalemi alkışlıyorum Yüreğine sağlık Kalemin daim olsun _________________________________________________Saygılar selamlar
Gidilmeler kolay olsaydı tüm dünya kaçardı ne kadar kaçarsan kaç be üstat aklından yüreğinden silemedikten sonra hep ordasın gidemezsin gittim desende hep bir yerlerde aklın kalır istemeden güzeldi sağlıkla tebriklerimle
bir nefeslik can değilmiydi hayat ben de her gün seni tek seferde çektim sigaramdan ölüm gibi zehrinden almıştım hasretini ama sen hiç yoktun bilmedin bilemedin! ben senden hiç gitmedim ki! Kutlarım,saygılar...
Sen gittin ya bir hüzün çöktü bu şehrin arnavut kaldırımlarına, Bülbüller şakımaz oldu ince namelerinle .. Şimdi bu şehri yakıp yıkıyorum. Yarına inat, Sonsuz sanılarak yaşanan aşklara inat Gözlerim özlüyor ufuktaki gökkuşağı rengi düşlerini, Kulaklarım özlüyor yumuşak içli sesli şarkılarını, Kolumdaki sıcaklığını ,tenimdeki gül kokunu … .......................... Çok güzel geceye düşen bir şiir.kutlarım..
Öyle kolay gittiğini sanırlar bilmezlerki yürekte sevgileri kaldığını işte o zaman başlar can yanmaları çok güzeldi hocam duygu yüklüydü şiir kutlarım yürekten yürek sesini kalemin daim olsun selam ve saygılar
Yüreğine sağlık
Kalemin daim olsun
_________________________________________________Saygılar selamlar