(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR FOTOĞRAFINI ÇEKEBİLİR MİYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR FOTOĞRAFINI ÇEKEBİLİR MİYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Albümleri süsleyen çocukların o saf halleriyle çekilen her resim güzeldir. Ömür boyu gülsünler acımasız hayata karşı. Emeğinize sağlık. İki güzel yüreğide kutlarım. Selam ve sevgiler.
Zaten sorun burada değil mi? Sadece fotoğraf çekmeye bayılır olduk, an' ı durdurabilemiyoruz o güzelliklerde. Çektiğimiz fotoğraflara bakıp avunuyoruz, ölümsüzleştirmek ise mümkün değil.
...
Bu ikiliyi çok seviyorum. Hem şiirleri çok güzel hem sesleri hem duruşları.......... <3
açlıktan, savaştan, şiddetten, tacizden ölmek üzere iken değil de hep çocuk luğunu yaşarken dibine kadar ölümsüzleştirebilsek o anlarını çocukların onda durdurabilsek zamanı...
çok teşekkürler biz de seni çok seviyoruz kali... <3
Karşımda kızımla torunumun fotoğrafı var. Torunum fotoğraf çekilirken ile gülümsemek şart diye duduğını güler gibi yaparak poz vermiş. Oysa gerçekte çok güzel güler.
Dilerim herkesin gülümsemesi gerçek olsun, fotoğraf gülmesi değil.
Ah yüreğini çekebilsen ! Tam "Pamuk şekeri yerken" En önemlisi bir de, Hayata tutunabileceği yerden Su serperdiniz içimize peşinen, Onun geleceğinden !...