(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Bak düşün hele şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Bak düşün hele şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amin, amin. Güzel insanlar, sevgili Nezahat Hanım. Hala saklı tuttuğum bir yeminim var bir de kendime olan saygımı korumak adına bir şekilde sessizliğe büründüğüm ve insan sevgimi de saklı tuttuğum... İnanç, sevgili dostum ve Rabbim nasıl da yetişiyor. Güzel insanlarla karşılaşmak...mümkün yeter ki insan içini temiz tutsun ve niyetini de bozmadan yaşasın. Bazen hatta genelde yanlış anlamlar yükleniyor. Kırmaktansa kırılmak kabulüm. Zarar vermeden ve zarar görmeden yaşamak bir de. Ve Allah katında iyi bir kul olmaya meyletmişken ve asla taviz vermeden insan: hem kendinden hem değerlerinden.
Sevmeye son sürat devam ve inanmak zaten yüreğimizin atışı kadar gerçek ve çok çok güçlü.
Bak düşün hele..........Anlam dolu ustaca dizeler okudum Usta kalemi kutluyorum Yüreğine sağlık üstadım _____________________________________________Saygılar selamlar
Ayakları ve uyakları ile insanın kulağında bıraktığı hoş tınısı ve 6+5=11 hece ölçüsünün kusursuzlugu şiire mükemmelliyet kazandırmış. Gerçi güçlü kalemin ustalığı kendini belli ediyor. Tebriklerimle, selam ve dua. Saygılarımla efendim.
Al yeşille renk veriyor yaprağa
Gideceğin en son olan durağa
Başında teline bak hele düşün
Namık DEMİR