...gök çürük maviydi, haritanın doğusu kanarken yağmur yağmıyor, ağlıyordu adeta kanlı toprakları sularken bir çocuğun dudağında açan gonca güldü gülüşleri diğer bir çocuğun gonca gülü açmadan solarken...
ve kanayan yaranın kabuğuydu elindeki kalemiyle acıları yazmaya çalışan şair kalem çaresiz şair kimsesizdi kendi öz topraklarında oysa güneşin doğuşundaki güzellikleri yazmak istiyordu türlü türlü kuşların türlü türlü çiçeklerle öpüştüğü anı resimlerken...
/
mor bir akşam faslındaydı şair ve efsunundaydı sözcüklerinin yıldızlar yağmur misali yağıyordu sanki üzerine bir şarkının nağmeleriydi yayılan kulaklarından beynine beyninden ta yüreğine
içindeki buzullar eriyordu o vakitlerde çoğalarak, ırmaklara karışan büyük bir aşkla son mısralarını karalıyordu yazdıklarının altına
...eski bir sahaftan aldım bu ucuz romanı kelepirdi bilemezdim ki içinde yatan paha biçilmez sevdayı ve onulmaz bu yarayı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mor Bir Akşam Faslından... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mor Bir Akşam Faslından... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sahi yüreğimize saplanan o oklarla ne kadar daha yaşayabileceğiz Sahi gölgelerimiz daha ne kadar çok acıtacak yüreğimizi sahi yırtabilirmiyiz, içimizdekileri Dağıtabilir miyiz mesela gelenin gidenin suratını..
sahi
...eski bir sahaftan aldım bu ucuz romanı kelepirdi bilemezdim ki içinde yatan paha biçilmez sevdayı ve onulmaz bu yarayı... diye bilir miyiz gerçekten.
bu kez de ben kurgu ve gerçekleri harmanladım şairim, öyle bir kitap hem yok hem var...defalarca başlayıp ama devamını getiremediğim bir acılar silsilesi...ve ayrıca tutku da insana has bir duygu değil mi? teşekkürler paylaştığınız düşüncelerinize...hürmet ilen...
mavi de
tebriklerimle şairem