(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Polen Satıcısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Polen Satıcısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" İnsanın varoluş sorununun en sağlıklı ve doyumcul yanıtı sevgidir, dolayısıyla sevginin gelişimine yer vermeyen bir toplum gelecekte insan doğasının bu temel gereksinimini gözden kaçırdığı için yok olacaktır.
"Sevmek bir eylemdir, edilgen bir duygu değil. Bir şeyin "içinde olmaktır" bir şeye "kapılmak" değil. En genel biçimiyle sevmenin etkin yapısı, sevmenin almak değil öncelikle vermek olduğu biçiminde tanımlanabilir."
Demek oluyor ki veren yürek alan yürekten üstündür :)
Sevgi deryası yüreğine mavi mavi sevgimle :)
Nujin.N. Demir (İlyada) tarafından 9/21/2014 3:29:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
canım benim, bu nasıl güzel bir paylaşım ve yorumdu...şiirimin ana fikri gibiydi...ben boşuna yazmışım demek, yıllar öncesinde Erich Fromm anlatmış zaten her şeyi...ben de o güzel yüreğini maviyle selamlıyorum o vakit:) sağ ol, var ol canımsın...sevgimle daima...
evet her şekilde ölüm yaşam kadar gerçek...önemli olan onurumuzla göçmektir bu dünyadan...çıkışlar vicdanımızdan olmalı zannımca...teşekkürler değerli yorumunuza...saygı ve selam ile Cömert bey...
Keşke diyorum; insanların genital bölgeleri olup cinslere ayrılacağına, keşkem; sadece insan olunsaydı. Sadece insan. Çok cici bir şiirdi, başlığı zaten hem çok naif hem de ciğerden vurucu. Kutluyor, muhabbetle selamlıyorum. Güzel bir hafta sonu geçirmen dileğimle tebrikler.
çok doğru diyorsun Nimet teyzem, keşke...güzel yüreğini sevgiyle selamlıyor, tonton yanaklarından öpüyorum, çok teşekkürler, iyi pazarlar...sevgimle...