karantina altına alınmış çocuk yüzü şimdi yüzüm ne tarafa dönsem kâbuslar yürüyor üzerime...
kaç soluğa bedeldir her gidişin ve her dönüşünün kefâretini canımla ödediğimi biliyor musun?
şah damarıma basan bir pervane gülüşün pervane döndükçe tebessümlerin zehir gibi akıyor içime
beynimin duvarları yıkılıyor üstüme gülüşünse halâ pervane cesedimin üstünde
üveyikler uçuşuyor göğsümde döngüsünü yitirmiş bir mevsim dünya kahrına sığındığım gecenin iflahı kesik gündüzler el aman etmiş benden yakasını silkelemiş
urbamda kan izleri düşlerimin dişlerim kenetlenmiş aklım terk eylemiş başımı
olasılıksız bir oyunun olasılığını oynuyorum her günüme ki perde kapandığı gibi açılır bir gün selamlarım seni yine bitimsiz sevgimle lütfen ayakta alkışla o gün beni!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lütfen Ayakta Alkışla O Gün Beni!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lütfen Ayakta Alkışla O Gün Beni!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
estağfurullah değerli şairim, ben de teşekküre geç kalmışım baksanıza...zamanımız her zaman uygun olamıyor şiir için ne yazık...çok teşekkürler, saygılar...
estağfurullah değerli şairim, ben de teşekküre geç kalmışım baksanıza...zamanımız her zaman uygun olamıyor şiir için ne yazık...çok teşekkürler, saygılar...
Hayatımızda var olan, tekerrürünü sık sık yaşadığımız acının, tahribin ve yıkmaya yönelik iradenin karşımızda durup bize gülmesi çok acı ve sığ gelsede çekmek zorunda olduğumuz kötülüğe ait olan gerçek.Tahripten geri dönen ise hep içimizi ısıtan tarafıyla ne olursa olsun ruhumuzdadır.
gerçekten esaslı işlenmiş
bir çalışmaymış
hürmetle