(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimdesin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimdesin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki Nezahat Kaya Şair yetkinliğinde nazenin, duygu yüklü mükemmel bir eser daha okudum.
Sabit ayakları genelde şiirde kolaylık olarak görürüm, ama böylesi usta kalemlerde manayla öylesine güzel uyumlu yürüyorlar ki tekrar edildikleri bile anlaşılmıyor.Bağlı bulundukları dörtlüklerle tam bir anlam sarmalı yaşanmış.Tekniksel yanındaki mükemmellik la anlamsal uzlaşma ustalık düzleminde birleşmiş resmen.Gönülden kutlarım sevgili arkadaşım.Her dem sevgim ve saygımla yüreğine.
Çok sevdiğim bir eser eşliğinde mükemmel sevda hasret dizeleri tebrik ediyorum sevgili Şairem yüreğine yetkin kalemin sağlık başarıların bitimsiz olsun sevgilerimle.
Dilimde şükrümle bin bir hevesle Ruhumu gezdiren sırlı kafesle Genzimi yalayıp geçen nefesle Her yolun sonunda yüreğimdesin
Uçuk dudağımda tebessüm dolu Arada hüsnüme yağsa da dolu Dualarımdasın Allah’ın kulu Her yolun sonunda yüreğimdesin
Günbegün artarken sevgin eksilmez Neden diye sorma gönül de bilmez Hiç bir şey sinemden ismini silmez Her yolun sonunda yüreğimdesin.
Nezahat YILDIZ KAYA
ey şaire kaya hanım gönül çağlamış , yürek ağlamış bir şiir .çağlayan gönlün şelale olsun. bütün öksüz gönüllleri sulasın .yüreğinle var ol saygılarımla.....
Nezahat hanım yine bu sayfada yine nadide bir eser okudum yazan kalem daim olsun yazdıran yürek sağlık bulsun benden kocaman tebrikler nihayetsiz saygılar olsun
Her zaman ki Nezahat Kaya Şair yetkinliğinde nazenin, duygu yüklü mükemmel bir eser daha okudum.
Sabit ayakları genelde şiirde kolaylık olarak görürüm, ama böylesi usta kalemlerde manayla öylesine güzel uyumlu yürüyorlar ki tekrar edildikleri bile anlaşılmıyor.Bağlı bulundukları dörtlüklerle tam bir anlam sarmalı yaşanmış.Tekniksel yanındaki mükemmellik la anlamsal uzlaşma ustalık düzleminde birleşmiş resmen.Gönülden kutlarım sevgili arkadaşım.Her dem sevgim ve saygımla yüreğine.