hükümsüzlük... kendisini aklamış suçların dayatması irtifa kaybeden vücudunda en büyük açlığın bu olduğunu sanıyorsan yanılıyorsun! sonbahara adanmışken sözcükler en muhalif halleriyle erteledim sandığın sancı içine hapsolmuş her gün mum yaktın oysa yaraladığın geçmişe duyarsızlıktı...
saf halden inmek billur camın buğusuna mabedin en dibinde paralel koridorlardan akmak tövbe demeden hemde dilinde kürar yangını sözler madem vur sen i ünsüz harflerin şiddetiyle kaç kasılmayla titreyecek bakalım ten bağırmadığım bir sessizliğin ortasında çoğalıyor benliğim ölümsüzlüğü yudumladığım her günün bedelini kendimi soldurarak ödüyorum ne garip çekil rüyalarımın önünden! açılsın ufkumda güneşin gülleri
budalalık... aklım yalnızlığı sarınıyor kapı komşusuydu oysa bütün kalabalıklar dur dediğim, durmadıkları için de terk edilen yansımalardı boynuma vebal diye asılan neyin bedelini ödüyordum Tanrım sahi hangi hümanist sancının dile gelen tarafındaydı aşk açıklamasız... kimliksiz bir veçhenin en dış tabakasında ipotek kalan bir zavallıyı oynuyordu belkide ben yanım
kayboluyorum... üç kasılmanın ardından dipdiri bir bedene doğmuşken bukleler düşmüşken omuzlarına bir yangının şiddetinde sarsılan en güçlü alevdi aşk işledi ruhun en alt tabakasına dirlik zamanında zorluğa taşan bir harabiyet sen değildin! bende yenik tim... belkide dökülürken aşkın kırıntıları avucuma akarken gözlerinden tembel bir uyuşukluk harflerin içine işlerken dudağı kanatan küfürler çıkmayan sokağın taşlarında unutulmuştu belkide bir yarım yargısızlık... kaosun uzağında olduğunu söyleyebilir misin? sıra dışı bir söylemde iliklerime kadar zangırdıyor dişlerim ceplerimde kelimeler sızlıyor unut dediğin yerde daralan bir hüküm iplere bakmak sadece anlık bir refleks sen dolu dizgin bir yaşantının uyumsuz müşterisi gibiydin en başında iliklerine kadar işledi vicdan ile arandaki münasebet ağrılı durumlarda katalizör bir köprü geçiş yasak! koşulsuzluk ...
dar zamanlarda kırağı tutar nefesin dökülür heceler yerlere ardında derin bir sessizlik tılsımlı bir tuzaktır aşk bilmez misin olasılıksız... yanılsamaların ötesinde tesir daralması lacivertte solan maviyi ararken gözlerim aşk okuyla bölünüyor rüya minimalist kıpırtılar hiç bir ve ye tutunmayan bağlaçsızlık sızlıyor satır arası doymadı bağlantıya şaşkınlık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
minimalist kıpırtılar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
minimalist kıpırtılar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evett aynen benimde beyin kıvrımlarımda onca kitaplar dolaşıp durur:) sana her daim dediğimi tut sen roman yazmalısın şiirden ayrı ...sevgiler koocaman canımcım:)))
Ellerine yüreğine sağlık güzel vede harika bir şiir canı gönülden kutlarım kalemini yüreğini ellerin dert görmesin yüreğinin sesi hiç susmasın kaleminin mürekkebi bitmesin selam ve hürmetlerimle...
dar zamanlarda kırağı tutar nefesin dökülür heceler yerlere daralma ardında duran şaşkınlık tılsımlı bir tuzaktı aşk bilmez misin olasılıksız... yanılsamaların ötesinde tesir daralması lacivertte solan maviyi ararken gözlerim aşk okuyla bölünüyor rüya minimalist kıpırtılar hiç bir ve ye tutunmayan bağlaçsızlık sızlıyor satır arası doymadı bağlantıya şaşkınlık...
Maide yılmaz Özgüç
Ustaca anlatımdı yürekten kutladım güçlü kalemi ,Yüreğine sağlık üstat _________________________________Saygılar
var oluşun içinde kısa bir döngü sapmalar acıyış kaybolmalar sandığın hür değil belkide köle içinde....kelimeler ışığı karşılıyor ..hükmediyor şiir ..harkulade
Önce kendi beğeniyor, sonra sunuyor
Edebiyatı yutmuşluk hissini her daim duymuyor muyuz?
Emeğin büyülü dünyasına selam olsun...