çoğu zaman yokluğuna ağır bu dil konuşamıyorum uzaktan gördüğüm tahribatı yüksek kelimeler sus ve dinle diyorum dinliyorum olmayışını adımlayan varlığını içimde sıtmadan kekemelik yüreğimin enkazıyla sesleniyorum duyuyormusun ...?
dişlerimin arasına dökülmüş adın ne varsa ne yoksa yeni yaşam kuşlara susuyorum kanatlarında bin rüzgar serinliği susmayla düşüyor konuşmadığım havaya sıcaklık sıfır sıfır kocaman üşümesi dilimin
ağzımın derinliği harflere dışarı çıkma yasağı susmak bir ihtilal bastırdığım bağırmayla direniyorum biliyormusun ...?
yüreğimin anlatacakları gözlerimin fermanıyla yasak alıp kokunu kentimin denizine vurana kadar sözcükler tecrit soluğumda acı acı boğuyorum üç harfi göğün mavisine dokunamıyor seslerim arzın bilmem kaç kat altına saklı çığlığım çözülmeyecek sus ile sımsıkı bağlı sözcüklerim anlıyormusun ...?
üşeniyorum duvarlara küfür vurmaya sıkı sıkı dişlediğim kadar kanıyor hayat boşluğun susmayı dokuyor dilime susuyorum eğiliyorum sonra kilometrelere dokunan hasretinin yollardan çıkardığı seslerini dinliyorum
özlemişliğim kahrolası bir yalnızlığın hep çocuk kalmış yanları sayıklayarak sensizliği avuçlarımın içine kusa kusa seni susuyorum hissediyormusun...?
kavuşmayan aşk kalmasın diye hep diye diyedir bu kadar acıttım şiirleri susuyor mısralar ben susuyorum kelimeler doğum sancısı beyaz sayfanın rahminde kalemin ucu sözcüklerin karnına bastıran el
konuşmuyorum doğacak hiçbir yazının suretiyle gözyaşlarını alıp yağmuryağmur sayfalarıma dökünceye dek siyahlarla örüyorum şiirleri ve dilimi kurutup bu temmuz gecesi gibi rutubetin yapışkan ayrılmazlığıyla asıyorum susların dağınık sessizliğine görüyormusun ...?
lal ağrılarıyla olmayışına yas zamanı bendeki varlığını toplayıp düşlerini doldurduğunda ceplerine kentimin yeşil ile mavi arası saatine keseceksin biletini sen gözlerime düştüğün vakit içimdeki bütün sesleri bir yanı deniz bir yanı dağ şehrin orta yerine bağıracağım göreceksin..)
susarak özlediğin , çığlığını ona sakladığına değsin ...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ışıksızlığa mahkum eden, birgün çıkıp tüm karanlıkları yok ediyorsa bir ufacık beğeniyle kocaman ışık saçıyorsa unutulmamışlığıma karşılık bırakta vazgeçilmesin ;)
zehra sen bu sayfanın en zeki şahsiyetlerindensin bunu biliyorsun zaten)ve şaire hanım sayın elysa kudretlisi;)yine anlamı karıştırmışsın..sen roobin hood değilsin tabi.ama bir yol kavşağında arabalarından arasından düşünmeden geçiyorsun..ama aptallıkla değil,yetişmek istedğin bir varlığa dokunabilmek için))
Zehram , acımı, mutluluğumu ,hisseden içime ferahlıklar veren dua'lı yüreğinden öpüyorum Rabbim hangi duamızı kabul eylemez ki.
Şair bey size gelince, sonu düşünmesem, kahramandım evet ama kahramanlar neden se çok yaşayamazlar bu felsefik yaklaşıma, elysa felsefesi katarak çürütülmüştür bu kanı ;) sonumu , bir adım ötesini düşünen kahramanım ben :) saygımla.
Merhaba sevgili Bülent O susmak varya susmak aslında en büyük çığlıktır çok şey anlatan Gözün görür, kulağın duyar susarsın. Ama yüreğin isyandadır Söylesen söz olur sussan içine dert. Duygulara ve yürekteki isyana dayanmak cehennem ateşi gibi yakar seni İnşallah güneşin doğuşu yakındır hoşça kal her şey gönlünce olsun kardeşim
Minos tarafından 7/5/2014 8:35:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
susarak özledğin ,çığlığını ona sakladığına değisin...! şiir ve fon on numara şair..susarak ne çok konuşulur bilirimisin.. kıyamettim olucak konuşursam susssssss..vurdum dilime dudaklarıma...sususssssssssss !!!!
Bazen görünmese de çığlıklar havada uçuşur...
Güzeldi, kutluyorum...