Geçti hayat iki nefes arası İlimden yoksun beşer musalla taşında Çıkmadı gafletten bir an irfansız başı Günahı insanlığın ömrü yaşında
Taşınıyor omuzlarda ağaçtan tahtında Sonra yükseldi iyi bilirdik nidası Kurulmuş tek kişilik tabuttan saltanatında Mirası paylaşıldı okunmadan salası
Değmez kahır çekmeye derdi dünya Gitti bir anda kahredeceği yere Adı insandı lakin cismi şeytana maskara Açıldı yer kondu omuzlardan kabre
Malayani olmuştu maneviyat fikrinde Mal mülk endişesi kalmış donuk yüzünde Münker Nekir gelip karşısına gerildiğinde Rab’in adı hatırlanmaz oldu dilinde
Başladı kemiklerini sıkmaya azap İnledi toprak olayım diye Yılan çıyanlara oldu ahbap Kapandı rahmet kapısı feryatlar nafile
Bir ses koptu geceden… Ey insan, uyan! Açıldı gözleri… Allahım! Çok şükür ki rüya Döküldü dudağından, yok artık Rabbim Sana isyan Alnı ağlayarak secdeye vardı ilk defa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ilk secde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ilk secde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok şükür ki rüyaymış ve yeni bir fırsat tanınmış ona. Bu dünya bir rüya ile hidayete erenleri gördüğü gibi, hizmet uğruna oturduğu evi satan gönül erlerini de gördü. Gaye halis olunca, kul yarı yolda kalmaz asla. Ve namazsız ezan ile ezansız namaz arası kadar süren şu dünya saltanatımızın baki olmadığını nefsimize kabul ettirdiğimiz vakit, iş merkezini bulur diye düşünüyorum. Hakikatleri bilmeyene öğreten, unutana hatırlatan, daha doğrusu vesile olan bu güzel şiiri yazan; mertebelerin en yücesine erişsin İnşaAllah.
ne güzel bir duygudur o... secdeyle buluşmanın hazzını Rabbim herkese yaşatsın inşallah. acizliğin, sığınmanın en olunmazını yaşıyor insan. bir ana, baba bile o denli sarılamaz insana...
"beni kimsecikler okşamaz madem, öp beni alnımdan, sen öp seccadem"
harika bir şiir okudum. Allah razı olsun. kaleminiz daim olsun inşallah...
Sevgiler ÖZ' den ÖZ' e...