Bugün çığlık çığlıga bağırsam adam olan soysuzlara ahraz aşktan arta kalanlara can çekişiyor aklım kalbim çırpınır sessizce.
Aslında acının dili yoktu benim derdim evrenseldi var olmak adına yanlız kaldım ulu orta acı yedim iliklerime kadar suç kurtarılamazdım cesedim üşüyordu.
Teammüden yazıldı defterime bir akşam üstü hikayem katilin seyir defterinde asın beni şiir aralarında yazsın zabitler dava karara bağlandı hakim kırmış kalemi bugün infaza çeyrek kaldı tan vaktine uğramadan alın beni.
Masumiyet kanımda kırmızıya uğramadan hani dost aşk dediklerim ağız dolusu küfürlerimi savurmadan azrail elinde bayrak karar yüzüme okunmadan zulüm olup bağırayım yüzünüze ne soysuzmuşsunuz ulan enkazımdan küllerinizi çıkarın bir ateş yaktım ki bir umut yarınlara asın beni artık üveyikler tünedi olmayan yurdumun tel örgülerine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Erken gel... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Erken gel... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Masumiyet(Beyaz) kanımda kırmızıya uğramadan" dizenizi anlayamadım. Ne soysuzmuşsunuz ulan diye seslendiğiniz topluluğu da anlayamadım. Bu şiir bana biraz karmaşık geldi. Fon resminde kullandığınız tek gözlü kadın da Horosun Gözü'nü çağrıştırıyor, illuminati sembolü gibi.
Kısacası bu şiir bana hitap etmiyor veya ben şiiri anlayamadım.
Emrullah Bedir tarafından 6/27/2014 12:04:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Saygılarımla..