ben böyle kıblemi şaşırmış haldeyken ALİ bilmem ki hangi taze ölüye umut aşılar bu hafızlar...
sağım solum taş duvar çarpıyorum onmazlarımın her birini kırılıyor bin yerinden ruhum devriliyor içimde koca koca çınarlar köklerimden sökülüyorum içimde kuduz bir hastalık bu sükunetimi kemiriyor ALİ...
bu kaçıncı ağıdım sana kaçıncı merhamet dilenişim senden ocağıma ateş düşeli gözlerim kan revan ,bilmez misin ALİ...
her sabah kopar etlerim tenimden kanatır tırnaklarım avuç içlerimi vebal diyorum vebal ağır ALİ, tut parmak uçlarımdan kaldır gökyüzünü yerin yüzünden al sırtımdan bu sırrı ALİ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAŞIRDIM KIBLEMİ (hz)ALİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAŞIRDIM KIBLEMİ (hz)ALİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tut bu hüviyetsizi alnından tut ki dağılmasın aklının nihanları içime bir maraz düştü ALİ... sağım nereydi,solum nereydi nereydi Adem’in secde yeri...
--------------------Ademin secde yeri ruhu değilmidir şair.kıblemiz kalbimiz rihimiz secde yeri. değilimdir ki bu ruhu bu kalbi ve bu düşünme kabiliyetini eşref-i mahluk olarak sarece ve sadece insan'a (bize) layık görmüştür yüre yaratan. o halde secde de ona kıble de onadır. gönlünü güzelleklir olsun şairem.
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle