Kaç asırdır rüzgârların sırtından geçiniyorum. Asgari ücret bir kederle, Kerbela’ya döndü bu yürek, Cehennemde kızarttı acılarını, Bilsen, Bilsen senden sonra kaç kimsesiz yara doğurdum, Bağıra bağıra, Kanamalı içtih/adımla Hep sana gelen yollar çizdim okul defterimin arka sayfasına, Hoca seni anlatıyordu, Ben seni çözüyordum, Seni topluyordum, Seni çıkarıyordum, Seni bölüyordum, Seni ezberliyordum, Seni okuyordum, Seni hıfzediyordum, Kime eriyordum bilmiyorum, Senli bir eylem başlıyordu içimde, sensizliği Allah’ına kadar yaşarken, Kanlı bir isyanla beynim kalbimi bastırıyordu. Militan şiirler peydahlıyordum harflerden, Ve yara bandına emanet lezyonlar.
Hadi bayan sık gözlerini, Daha sık, Şarap çıkar bana gözlerinden içeceğim, Gir koynuma, çırıl çıplak. Çarşaf bir yana sen bir yana de, Al beni içine bayan, Ben gözlerinde sarhoşken, Daha putperestler bitmemişken köşe başlarında, İçinin sokaklarında Tanrıydım. Hadi bir çığlık bas tiz sesinle, Gökleri yar bana, Düş erkekliğimi nüfus kütüklerinden, Ve yaz beni kendine çıplak kelimelerle. Anlat beni geçmiş zamançocuklarına, Bir v/ardı, Bir y/oktu Deşe deşe geçti sıratı uğruma, Gözleri mermi yatağı, Bana bakınca ana kucağı, Anlat beni böylece, Bilsinler.
Hadi bayan tut ellerimi sıkı tut, Daha bi sık, Götür beni Mala badi’ye, Su içir avuçlarından, Daralt yatakları beraber yatalım diye. Gözlerin lisanıyla konuş bana, Ellerinle yokla uzuvlarımı, Çöz dilimdeki kelimelerin kelepçelerini, Koş de bana çocuk koş, Ayaklarının götürdüğü yere.
En kısa tarifti bu, bir tutam tuz yeterdi her şeye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKI DÜŞ/ERMENİN TARİFİ, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKI DÜŞ/ERMENİN TARİFİ, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen hiç birisi olmadın, anestezik bir ameliyatla açtın yüreğimi kendini yerleştirdin bir üstad oldun. abla oldun. kardeş oldun. ana oldun. sevgili oldun. kadın sen herşeysin. herşeyimsin
Hadi bayan tut ellerimi sıkı tut, Daha bi sık, Götür beni Mala badi’ye, Su içir avuçlarından, Daralt yatakları beraber yatalım diye. Gözlerin lisanıyla konuş bana, Ellerinle yokla uzuvlarımı, Çöz dilimdeki kelimelerin kelepçelerini, Koş de bana çocuk koş, Ayaklarının götürdüğü yere.
En kısa tarifti bu, bir tutam tuz yeterdi her şeye...
Okuduğum en güzel şiirlerden bir tanesiydi Haz aldım üstadım Yüreğine kalemine sağlık;Selam olsun usta kaleme
okuduğum en güzel aşk tarifi ne eksik ne fazla tam kıvamında üstelik aşkla sevgiyle hazırlanmış tek bir kusuru var oda fazla kıvamında hani kusur bulamdım o bakımdan bayım harikasın tebriğmle..
:)
Ama sen asla birinin söylemi ile şiirini değiştirmezsin
Değil mi ?
:)