Kara bir orak gibi kuşatılır öfke Ölüm bakar ilgisiz bir gözle
Gördüğüm düşü anlatmak için uyandırdım bedenimi. Dilsizdim, hangi şifreyle çözeceğimi bilemedim Çatladı sabır taşım, tohumum acı ve göklere bağlanan umudumun sonu geliyordu... Hüzünlü bir ozan gibiydim şarkısını yitirmiş Ardımda bin ağlayan yıldız eşliğinde üzüntülü bir gecenin kalbini taşıyordum...
*********
Sonra bir ses ilişti;
Sakın güneşin sarı benzine, sakın yıldızların parıltısına dalıp gitme. Büyüler seni, geçici bir güzellikle kuşatılırsın.
Terk edilen harman yerlerine git, tarlanın kuru sofrasında doyur yüreğini Yıkılmayan, gururlu ağaçlara dik gözlerini, pencere camına vuran yağmur damlaların hüznün olsun. Batan güneşi izle kuşların kanadında, göç ederlerken ülkeyi...
Senin adın acı, acıyla güçlenensin. Düşümdeki dehşetin orta yerine serilen gökkuşağısın. Her renginin tadı doyumsuz, ezan eşliğinde kuşların şakıması gibi ölümsüz...
Ellerini ver bana Kuşun baharda,yağmurun denizde, bulutun tufanla, ağacın ormanla konuştuğu gibi. Köklerini anladım senin,aydınlık tenhalarda ağlayışımsın, Karanlık mezarlarda seninle söyledim en güzel şarkıları. Tanıdık sesimle sesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruhun Seslenişi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruhun Seslenişi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞİM EZGİLİ KESİN BİR ŞİİR DOGURDU..ne diyeyim nee kocaman sende yüreek kocamaan ..yüregine saglık beni bu gün mutlu ettin sevgilerim dizlerine yazan yüregine iyiki varsın iyiki yaziyorsun ..baştaki söz fon ..resim secimi ..offfffff dedirttin bana şair hzur sukunet sana gelsin
Senin adın acı, acıyla güçlenensin. Düşümdeki dehşetin orta yerine serilen gökkuşağısın. Her renginin tadı doyumsuz, ezan eşliğinde kuşların şakıması gibi ölümsüz...
Terk edilen harman yerlerine git, tarlanın kuru sofrasında doyur yüreğini Yıkılmayan, gururlu ağaçlara dik gözlerini, pencere camına vuran yağmur damlaların hüznün olsun. Batan güneşi izle kuşların kanadında, göç ederlerken ülkeyi...
Güzel bir şiir okudum yorum da şiire çok uygun olmuş.Değerli kalemini yazdıran yüreğini kutlarım.