Ardımda yok eserim, bilerek bırakmadım Sandım yer titreyecek attığım her adımda Su oldum susuzlara bir damlacık akmadım Bulandım, çamur aktım anılmadım yâdımda
Hiçliğimde kıvrandım uzuyor sandım gölgem Dağlarla boy ölçüşen bir varlıktım, duygusuz Çalımla yürür idim sandım ki dünya bölgem Doru ata binerek koştururdum kaygısız
Kibrim öyle çoktu ki yere göğe sığmazdım Azlık nedir bilmezdim, çokluğu arıyorken Bulutlarda yağmurdum, yere asla yağmazdım Ben yâri aldatırdım o beni sarıyorken
Ne işim ne gücüm var, avarenin tekiyim Çöplük ararım ama gücüm yok eşinecek İşte böyle takatsiz olmaktan müştekiyim Bilmem ki acılarım acep ne gün dinecek
Sokaklarda gezerim mekânım yok, belirli Nefret katkılı mayam; kindar, hain biriyim Hiçbir kural tanımam; elim, yüzüm hep kirli Şeytanla yatıp, kalkan günah ekâbiriyim
*** O şeytan ki iblisi geçerek fersah fersah Nice eri tuzağa düşürüp çektirdi ah…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİMİ TAŞLIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİMİ TAŞLIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneri Yıldız kardeş çoktandır yollarımız kesişmedi. halbuki bu sanal alemde adını saygıyla andığım bir kardeşimsin. şiirde kendini taşlamışsın ama o taşlar nereye gideceklerini çok iyi bilen taşlar. benim bir doktor arkadaşım vardı. o: millet koyun sürüsü gibidir başlarındaki çoban nereye sürerse oraya giderler derdi. galiba biz biraz fazlaca koyunuz ve başımızdaki çobanlar bol ve nereye gideceğimizi pek kestiremiyoruz. onun için taşlamalar biraz daha sık olmASI GEREKİYOR. SAYGILARIMLA.
igneyi başkasına çuvaldızı kendine batır demiş atalarımız acaba kaç engin yürek var bu kadar bencil varken yeryüzünde kendisinin eksik yanlarını kabul eden kendini eleştren
yine usta yürekten ders verici nitelikte bir eserdi kaleme engin yüreğe teşekkürlerimle..
Yaşıyordum Dünyada, Dünya olmuş sönmeyen ateş, Ahiri zaman mı bu, yoksa her yaşayan mı kalleş... Güvenilecek ne dost kalmış ne çocuk ne de eş, Şeytanın tuzağında parçalanıp gidiyoruz... HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Güneri Hocam... saygıyla...
Ne güzel bir şiir.ne can alıcı tesbitler.hataların yapılmaması gerekli olanların ilanı bu güzel eser Bu güzel eseri yazan yürekte bu unsurların olduğunu düşünmek abesle iştigal olur Bu şiir insanlığa uyarı. Yerin üstü olduğu gibi Altın'ın da olduğunun hatırlatması Bu güzel yüreğe saygı duyar hoşça kalın derim Allah'a emanet olun dost kalem.
BENLİĞİ YERE SEREN MUHTEŞEM BİR ŞİİR NEFSİN TUZAKLARINI GÖRÜP HİLELERİNİ SEZMEK VE ONA KARŞI MÜTEYAKKIZ OLMAK BENDEKİ BEN HİÇSİN ARTİK SEN DER GİBİ BÜYÜK HAZ ALDIM GÖNÜLDAŞIMIN ŞİİİRİNDEN BERHÜDAR OLASIN GÜZEL İNSAN...
Çok teşekkür ederim Kıymetli Gönüldaşım, Bunca zaman sayfama uğradınız, karalamalarımı okudunuz, gözleriniz yoruldu, minnettarım, hakkınızı helal ediniz.. Saygı ve selamlarımla...
Çok teşekkür ederim Kıymetli Gönüldaşım, Bunca zaman sayfama uğradınız, karalamalarımı okudunuz, gözleriniz yoruldu, minnettarım, hakkınızı helal ediniz.. Saygı ve selamlarımla...
Güzel yürekli Dost, Turgay Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Saygıdeğer Üstadım; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Benim dünya görüşümde sınıfsal veya dinsel bir ayırımcılık söz konusu olamadı olamazda..Hepimiz insanız..Günahlarımızla sevaplarımızla yaradana sığınırız.Düşünce lerinizin hayırlı olmasını temenni ederim selam ve saygılarımla.Nedenini sormayacağım.Ama sizi daima anacağım..
Saygıdeğer Ağabeyim; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Şair burda yazmış yaptıklarının tersini Kalemiyle sergilemiş vakarlı bir duruş Kalbinde keşfettim iyi nesne her şeyini Şiirin manasında sergili gizli buluş
Kıymetli Kardeşim; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Ardımda yok eserim, bilerek bırakmadım Sandım yer titreyecek attığım her adımda Su oldum susuzlara bir damlacık akmadım Bulandım, çamur aktım anılmadım yâdımda
Hiçliğimde kıvrandım uzuyor sandım gölgem Dağlarla boy ölçüşen bir varlıktım, duygusuz Çalımla yürür idim sandım ki dünya bölgem Doru ata binerek koştururdum kaygısız
Kibrim öyle çoktu ki yere göğe sığmazdım Azlık nedir bilmezdim, çokluğu arıyorken Bulutlarda yağmurdum, yere asla yağmazdım Ben yâri aldatırdım o beni sarıyorken
Ne işim ne gücüm var, avarenin tekiyim Çöplük ararım ama gücüm yok eşinecek İşte böyle takatsiz olmaktan müştekiyim Bilmem ki acılarım acep ne gün dinecek
Sokaklarda gezerim mekânım yok, belirli Nefret katkılı mayam; kindar, hain biriyim Hiçbir kural tanımam; elim, yüzüm hep kirli Şeytanla yatıp, kalkan günah ekâbiriyim
*** O şeytan ki iblisi geçerek fersah fersah Nice eri tuzağa düşürüp çektirdi ah…
Anlamlı dizelerdi güçlü kalemi ayakta alkışlıyorum Bir iç hesaplaşmaydı severek okudum Yüreğine sağlık, şiirlerin ustasını saygıyla selamlıyorum
Mehmet Ali Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Ah usta kalem dost ne de güzel yazarsınız.Ademoğlunun kirli yönlerini.Ne yazık ki bu türler kendilerini beğenmekten alınmazlar bile üzerlerine.Gönülden kutlarım saygı ve selamlarımla.EMA
Saygıdeğer Hanımefendi; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Hüseyin Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Güzel yürekli Metin Bey Kardeşim; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
usta kalemden manası derin çok güzel bir hece şiiri. hayatı anlamsız yaşamanın sorgulandığı irdelenecek bir eser. ders alabilenlere ne mutlu. tebrik ederim
Mehmet Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Saygıdeğer Hanımefendi; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
dil, konuşulduğu coğrafyanın ve o coğrafyanın insanlarının özelliklerini taşır. bir konuda çok zayıf olsa da, konuşulduğu coğrafya ile alakalı başka bir konuda çok zengin olabilir. bu da onu, diğerlerinden üstün ya da aşağı kılmaz
bir dilin zenginliğini ancak onunla üretilen eserlerle gösterebilirsiniz işte tam bu noktada "Güneri" hocam noktayı koyuyor dil zenginliğinin önemimi bize gösteriyor
İbrahim Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Ferhan Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Değerli Ozanım; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Kıymetli Ağabeyim, Saygıdeğer Hemşehrim; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Abdulkadir Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
merhaba güneri hocam lütfen bunu yapmayın rica ediyorum sizden çünki siz bizim için değerli yüreği güzel arkadaşımızsın kızım ve ben sizin şiir olsun betefendliğiniz olsun her zaman sevgi ile andığımız sevdiğimiz güzel bir yüreksiniz çok üzülürüm güner hocam hemde çok sevgiler yolluyorum güzel yüreğine
Saygıdeğer Hanımefendi; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Hasan Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
iyiler iyi insanları hiç unutmaz ve nerede nasıl olduğuna değil ne yaptığna bakarak değerlendirir.Şiirler varken sizler de var olun yeni şiiri var mıdır dedim ve sayfanıza geldim şiiri okudum yeniden önemli olan yeniden ve yeniden okunabiliyor mu şiir mesele bu her zaman saygımla .
Saygıdeğer Hanımefendi; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Saygıdeğer Ablam; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Allah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Saygıdeğer Hanımefendi; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Alah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
MuSaygıdeğer Hanımefendi; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Alah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Siz şahsınızı değilde sanki başka bir şahsı tasvir etmişsiniz gibi geldi bana. Bu şahıs bende gizli kalsın, ben onu nazara alarak okudum bu şiiri. Zira gönlünüz o kadar güzel ki, malum zat "okuyup da hüsrana uğramasın" düşüncesiyle yola çıkmışsınız bence. Her neyse, şiiri tersten okuduğumuzda içerisinde her ademoğlunun olması gereken kıstasları barındıran enfes dizeler gizliydi hocam. Saygı ve selamlarımla...
Hocam, üzüldüm şimdi. Yapmayın Allah aşkına. Neden bu kararı aldığınızı bilmiyorum, muhtemelen haklı bir sebebi de vardır ama bu siteye giriş yaptığımda gözümün aradığı üç beş tane üstad'dan birisiniz. Bence bizi o güzel şiirlerinizden mahrum etmeyin.
Güzel yürekli Dostum ve Kardeşim Hüdai Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Alah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
İnsan olmanın, İslâm olmanın gereği olarak. Her insan bu tür nefsi muhasebesi yapmak zorunda. Bu yazdığınız harıkulade eserden her kes üzerine düşeni almak zorunda. Ben kendi payıma düşeni aldım. Sağ olun muhterem Hocam. Tepriklerimle birlikte, Selam ve sayğılarımı sunuyorum.
Kıymetli Kardeşim; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Alah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Saygıdeğer Hanımefendi; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Alah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Cemalettin Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Alah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...
Saygıdeğer Üstâdım; bak, kaç şaire yorum yazabiliyorum... bir elimin parmakları sayısı kadar... darılmaya sıra gelse çoktan uzaklaşırdım!...
Kendimi kısıtladım ve mutluyum ancak, bu defâ da Halil Şakir Taşçıoğlu'nun kapısına çöreklendim!... kırk kere kovsa beni yeridir... büyüklü evi ve yeri severim...
Bu kapıyı kapatma ne olur... varsın, üç- beş güzel İnsan daha faydalansın.
İlminiz, Size ait değil; ihtiyacı olan bizlere aittir.
Doğrusunu Siz bilirsiniz...
Hürmetle yeniden Selâmladım.
30.11.2014 Şair Âkif'in ölüm yıldönümüne 27 Gün kala(27 ARALIK). TRABZON.
Muzaffer Bey; Bu, Sitemizde yayınladığım son şiirim olsun istedim; artık burada şiir karalamalarımı yayınlamayacağım; ancak şiirlerinizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim; Bu itibarla sizler gibi kıymetli insanları tanımaktan da onur duyduğumu belirtmek isterim, Alah cümlenizden razı olsun; Saygı ve selamlarımla...