(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A Ş K BENİM ADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A Ş K BENİM ADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutsuz dualarım vardır benim Gelip gitmelerin çekişmesi gibi karanlığa karşı savaş en korkunç gecelerde şiir gibiyim
Güneşlerden geldim, seherlerden. Boş ellerimde nefes var, dudaklarımda şarkı, bedenimde yeşillik...
Konu aşk adına olunca duygular hüzünler harmanına dönüyor şiir çok güzel yorumsa harika şiiri yorumu ayrı ayrı tebrik ediyorum.Güzel kaleminize yazdıran yüreğinize bereket diyor sevgi ve saygılar gönderiyorum.
kuşların meşrepsiz ayini sarmış derin gökyüzünü ağlayan biir gök ve gülen bir toprak parçası perçemine güneş düşmüş ey yar.. kırgın yüreğime gölge küsmüş
mahur bir bestenin kırık notalarıdır dilime pelesenk olan ötelerden asi bir çığlık gibidir her türkünün öksüz halveti..
ne güzeldi şaire..ne hoştu..yorumunuz ayrı bir güzellik.. kıyısız tebriğimle
Dergah-ı ilahiden aşkın bir akis olan sivgi denen o kırılgan cevheri değersiz çakıl taşları mesabesindeki şeylere feda etmeden,onu herbir yüzünden mutluluk ışıkları saçılan sonsuz yüzlü bir yakuta çeviren ve adınıda aşk koyan değerli şaireyi gönülden kutluyorum. Kelimeleri ve imgeleri ile harika bir anlatımdı Yeni şiirlerde buluşmak dileğiyle..
yazları çok sıcak ve kurak, kışları çok soğuk ve yağışlı... mutsuzluk,umutsuzluk karamsarlıklar gitsin... aşk sevenlere çok yakışır...hep öyle kalın.adınız gibi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
şiirin güzel, ahengi hoştu.
saygılarımla