Okuduğunuz şiir 1.4.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Masal Bitti
Şiirlerimde yalnızca senin ezgin duyulur benim soluğum eser ama düştüğümüz aynı sevda yeni sağanaklarla süzül toprağa Ne çare ancak böyle koruyabiliriz huzurumuzu...
Bir ateş ki, ona kim dokunur bir yağmur ki onu kim yakabilir?
Kısır anamız çocuk için yakarıyor yapış pencere camına ve fısılda y o k s u n ...
Artık yokum beyninden yoksul adam! Boşuna yıkanıyorsun kendi içinde Artık başka suda yıka yüzünü...
Ben; kuşlar, yapraklar, yıldızlar Dikkat et,dikkat! çünkü çıldırdı şeytan...
Gri gözlerindeki korkuyu anlıyorum sanma, Ve bu çektiklerimizin sensin sebebi. Ayak üstü vedalar karşılıyor bizi ve fısıldıyor usulca merhaba h ü z ü n . . .
Artık öpüşmeyeceğiz kuşluk vakti aynı bardaktan içmeyeceğiz aynı kapıda başlar vedalar E l v e d a . . .
Ne çare ancak böyle koruyabiliriz huzurumuzu yeni sağanaklarla süzül toprağa ve fısılda ona A h i r i m . . .
İmgeleri değiştir artık gözleri başka görür ağzı bambaşka o zamandan bu zamana yine yanılmadım doğrulandı anladığım...
Ruh özgürdür ve yabancıdır burada Çarpmıyor artık yüreğim avuçlarında Çatlasın, parça parça dağılsın yürek
Gizledim kendimi ekmek arasında taşlar altında böcekler arasında bir çim yaprağında minik bir uç oldum
Bir tarla yaptı beni, büyüttüğüm yaban otlarını söktü
Bitmez tükenmez gibi geldiler bana Oysa topu topu üç taneydi basamaklar A Ş K Çıkarıp sol elime giydim ama düşte yürüyor gibiydim Cesedimi yaşlı meşenin dibinde bulmuşlar...
"ava gittim, avlandım"
Sakla sende kalsın kırılgan yanım gelecektir mutlak bizi yargılayan de ki onlara kendi ellerimle öldürdüm...
İyi de yaptın taşlaşması gerek ruhun ve yaşamayı yeniden öğrenmek...
Zararı yok ben zaten hazırdım henüz yaşayan göğsümde taş bir sözcük düştü parçalandı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Masal Bitti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Masal Bitti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gülden özür dilerim gözümün en kısık yerinde görmemişim şiiri...ışıkla sazlıkların telepati içinde olduğu sır kopması şiir..en gergin bakışın uysal bir konuşması var..yüreğine merhaba..harika..
Bugün aylardan Çarşamba, günlerden Nisan. Lakin şiir hüzünlü kurşunlar yağdırıyor üzerime. Eflatun, mor çiçekler yağmura değdiremeden sevinçlerini kırılıp dökülüyorlar avuçlarıma. Oysa dudağında mısralar gök hala müstesna kokulara hasretle sarılıyor. A Ş K Diyor Sevda diyor, bu denli kolay terk etmemeli iki güzel insanı. Ölürüm diyor yoksa, yakarım kendimi Nisan devrilmeden.
Ah be şair size bu şiiri yazdıran adam bırakılır mı. Düşmeyin ayrılığın hain tuzağına.
Bitmez tükenmez gibi geldiler bana Oysa topu topu üç taneydi basamaklar A Ş K Çıkarıp sol elime giydim ama düşte yürüyor gibiydim Cesedimi yaşlı meşenin dibinde bulmuşlar...
"ava gittim, avlandım"
Sakla sende kalsın kırılgan yanım gelecektir mutlak bizi yargılayan de ki onlara kendi ellerimle öldürdüm...
İyi de yaptın taşlaşması gerek ruhun ve yaşamayı yeniden öğrenmek...
Zararı yok ben zaten hazırdım henüz yaşayan göğsümde taş bir sözcük düştü parçalandı!
işte ben orda öldüm...
Harika bir fon müziği eşliğinde okudum şiiri Kutluyorum üstad Yüreğine kalemine sağlık Kalemin susmasın _______________________________Saygılar
Şiirlerimde yalnızca senin ezgin duyulur benim soluğum eser ama düştüğümüz aynı sevda yeni sağanaklarla süzül toprağa Ne çare ancak böyle koruyabiliriz huzurumuzu...
muhteşem ya fonun etkisi çok fazla şiirde şaha kaldırıyor duyguları var olasın...