hüzünlerim yaralarımdan dökülüyor kime çarpsam bir parça acı bir parça ölüm acı, gözlere yansıyan dev ayna dillerde suskun ağıt şiirleri hiç sormayın ah bu şairler! şiirleriyle törpüler insanın hayatını acıyı süsleyip getirir ömür tabağına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLESİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLESİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Öylesine” yani; Bir şiir servisiydi. Tıpkı başka şairler gibi, Tıka basa doldurmuştu O da kendi tabağının içini !...
Bir imgeyle, Binlerce sayfalık acı üretmişti ! Binlerce yaşanmış dert dökmüştü ! Şairlerden sitem dokunduran şair kişi, “Ömür tabağına” hüzün istiflemişti…
“Bir parça ölüm Acı, gözlere yansıyan dev aynası…” Alın işte, Tabaklar dolusu “Suskun ağıt ! “ Acılı yüreğe çıplak bir kanıt ? Şairsen, Susamazsın sen ne yazık ! Haklı olarak der Şeytan adama, Dök duygularını sayfalara, Oraya buraya, Kendini dağıt !!!... Durma ???...
Şiirden şiire yol gider… T E B R İ K L E R !!!!!.....