(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜL DÜŞÜYOR GÖZLERİMDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜL DÜŞÜYOR GÖZLERİMDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
toprak kokusu beni çağırıyor eylül düşüyor gözlerimden
mavi bir yalan fırlatayım mı sana söz çamurla oynamayacağım kirlenmeyecek ellerim
dedim ya eylül düşüyor gözlerimden ben üşüyorum
nerdesin
eylül üşütür,şubat dondururmuş adamı yıkılası zaman öykülerim.eylülden kalma sızıma hiç bir mevsim yar olamaz gayri,kaybettim tüm inançlarımı bir yolculuğa çıkıyorum yanımda değil hiç bir eşyam yüreğimde var olan yeter dedim sessiz bir çığlıkla duyulmadan yankılanır mı ses can :( kanadım tam vurulduğum yanımdan durdurdum hayatın ibresini, ben eylülden sonra bahar yaşanır mı?
Hanımefendi anne sevgisini bu kadar net, çıplak ve sert ifade eden bir başka şiir anımsamıyorum. Sanki isyana hazır bir yürek, geri getirin demeye niyetlenmiş gibiydi. Ya da geliyorum dercesine, anne sevgisini özlemiş... Anne de anneymiş Allah, gani gani rahmet eylesin. Amin.. Şiir olarak anne sevgisinde son durak... Duygu olarak, ayak ve el frenini geçtim motor freni de gerek... Yanan yüreğe sözüm yok, olamaz da.
çok beğendim ellerinize sağlık sizin gibi güzel şiirler yazan büyüklerim beni umutlandırıyor ben daha yolun başındayım inşallah bende sizin gibi şiir yazmaya devam edip ustaca şiirler yazabilirim
şiir ve yorum çok güzeldi şiirin çığlıkları geldi uzaklardan kulaklarıma bir gün ölüm kapımı çalarsa Eylül'de gelsin isterim nedeni ise Ağaçlar bu mevsimde yapraklarını dökerler nedense bende ölümü bu mevsimde tatmak istiyorum. Her iki şairimizi tebrik ederim. Saygılarımla
güzel bir yorum
tebrikler gönülden,
sevgilerimle..